kokan kolanin 2.5 litrelik açıldıktan sonra bitene kadar asidinin kacmamasi için yapabilecegimiz birsey var mı acaba..

10 Temmuz 2014

Merhaba Ceylan,

 

Halk dilinde asit olarak tanımlanan Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Gazlı ürünlerde, ürüne sıvı hale getirilerek eklenen karbondioksit gazı ürün açıldığında gaz fazına dönüşerek hava ile karışmaya başlar. Bu nedenle gazlı ürünlerin açıldıktan sonra optimum (makul) sürede tüketilmesi önerilmektedir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
zro cok zararlı bide şeker yerine tatlandırıcı konuyor ama Tatlandırıcılar zararlı deniyor
Coca- Cola Zero ürünümüzde tatlandırıcı olarak aspartam ve asesulfam potasyum ve sukraloz kullanılmaktadır. Gıdaya tatlılık sağlayan kalorisiz veya düşük kalorili tatlandırıcılar, yüz milyonlarca insan tarafından güvenle kullanılmaktadır.  Tatlandırıcılar arasında yıllardır 6000’den fazla gıdada ...
İçerik
Cocacola markasının başındaki coca biskisinin tehlikeli bir uyuşturucu olan kokain üretiminde kullanıldığı söyleniyor doğru mudur?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 1886’dan bu yana aynı standartlarda üretilir.
İçerik
Videolarda ete dökülüyor ve et çürüyor bu mümkünmü
Meşrubat, meyve suyu, limon, domates gibi pek çok gıda asidik özellik gösterir. Asidik özellik gösteren gıdaların içine atılan farklı bir gıdanın yumuşaması doğal bir sonuçtur. Ancak bu bahsi geçen gıdaların sağlığınız için tehlikeli olduğu anlamına gelmez.
İçerik
coca cola bazı ulkelerde yasaklandı belçikada 42 çocuk coca coladan zehirlendiği soyleniyor
1999 yılında Belçika’da bir grup okul öğrencisi ile ilgili haberler ve bu nedenle Avrupa’da <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> satışına yasaklama getirildiği iddiası gerçeği yansıtmamaktadır. Belçika Sağlık Bakanlığı çocukların hastaneye başvurusu üzerine geçici olarak bir fabrikada üretilmiş kutu <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın satışını ...
Kampanyalar
Coca Cola ya nasıl hissedar olunur ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> hissedarı olmayı düşündüğünüz için teşekkür ederiz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi (The <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Company) %100 halka açık bir şirkettir. New York borsasında işlem gören şirketimizin hisselerinden  satın almak için Türkiye’deki bankalar veya aracı kurumlarla görüşebilirsiniz.  Türkiye'de markalarım...
Kampanyalar
colanin fiyatlari neden her markette farkli oluyor. 250 lik kutu cola bazi yerlerde 1.25 bazi yerlerde 1.75 tl bunun standarti olmuyormu .et
Ürünlerimizin satış fiyatları, satış noktalarımız tarafından (bakkal, market, grossmarket vb.) belirleniyor ve piyasa şartlarına göre değişiklik gösterebiliyor. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak amacımız tabi ki tercih ettiğiniz ürünün satış noktalarına en iyi fiyatla ulaşmasını sağlayabilmek.
Marka
Rus kökenli votka ve abd kökenli viski ile hoş bir tat veriyor türk rakısı ile uyumlu olcak bir içecek calışmanız varmı
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak tüm dünyada alkolsüz içecek pazarında faaliyet gösteren bir şirketiz. Ürünlerimizin tümü 129 yıldır alkolsüz içecek kategorisinde yer almaktadır ve almaya devam edecektir.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka