1995-2000 civarı çok güzel bir şişeniz vardı. 2 lt ambalajdı yanılmıyorsam. Sert plastik bir şişeydi. Tekrar üretilir mi ??
19 Şubat 2016
Merhaba Yunus,
Özel tasarım ambalajlarımızı farklı kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Önümüzdeki dönemlerde yine farklı ambalajlarımızı siz sevenlerimizin beğenisine sunmaktan mutluluk duyarız.
Öncelikle gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Sizi fabrikalarımızda misafir etmekten mutluluk duyarız.
<a href="
http://coca-colafabrikasi.com" target="_blank">
http://coca-colafabrikasi.com</a> web adresini ziyaret ederek ya da <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İletişim Merkezi’ni arayarak ( <a href="tel:4443040">444 3040</a> ) fabrika geziniz için rezervasyon yaptırabilirsiniz.
Öncelikle ilginize çok teşekkür ederiz. Freestyle sistemi şu anda pilot olarak kurulduğundan sadece İstanbul’da yer almakta ancak önümüzdeki dönem planları kapsamında farklı illerimizde de yer alması konusu değerlendirilmektedir.
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek, sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi sizlerle buluşturuyoruz. Bulunduğu...
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Tüketiciye ulaşan her ürünümüzün %100 kalitede olması en önemli önceliklerimizden biridir. Kullandığımız tüm ambalajlar ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Son teknoloji imkanları kullanılarak hazırlanan ürünlerimiz sadece üretim sırasınd...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da %85 oranında su, şeker, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunuyor. Daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın içindekileri anlatan infografiğimizi inceleyebilirsiniz.