"Merak ettim" Neden Kayseri yazmıyor coco cola'da sehrimi içmek istiyorum ben :)
12 Şubat 2014
Merhaba Melis,
Öncelikle öneriniz için çok teşekkürler. Ancak “Bu Coca-Cola Senin İçin” kampanyamız kapsamında, ambalajlarımızın üzerinde sadece birey isimleri yer almaktadır.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı kaynatarak içmemeniz gerekir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> kendine özgün tadı ile tüketime hazır bir gıda ürünüdür. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, ambalajında da belirtildiği gibi soğuk içilmesi tavsiye edilir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın orjinal formülü Atlanta’daki müzemizde saklanmaktadır. 128 yıldır gizli formülümüzü başarılı şekilde saklayabilmemizin nedeni detayları paylaşmadan en iyi şekilde koruyabilmektir.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın orjinal formülü Atlanta’daki müzemizde saklanmaktadır. 128 yıldır gizli formülümüzü başarılı şekilde saklayabilmemizin nedeni detayları paylaşmadan en iyi şekilde koruyabilmektir. Sorunuzun yanıtını detaylı bir şekilde sizinle paylaşamamamızın da nedeni budur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı kendine ö...