Türkiyede şeker sıkıntısımı var neden ürünlerde glikoz şurubu kullanıyorsunuz
30 Temmuz 2015
Merhaba Okan,
Üretimimizde ya şeker ya da fruktoz-glikoz şurubu kullanılır. İkisi aynı anda kullanılmaz. Her iki içerik üretim planlarımız doğrultusunda kullanılmaktadır.
Dünyanın en bilinen ve en sevilen markası olan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın hikayesi, Mayıs 1886’da Eczacı Dr. John S. Pemberton’un üç ayaklı pirinç bir çaydanlıkta yaptığı lezzetli ve serinletici şurubu dostlarına ikram etmesiyle başladı. Dr. John Pemberton, eczanesinde ürettiği içeceği Jacobs eczanesine götür...
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Tüketicilerimize ulaşan her ürünün, her zaman %100 kalitede olması en önemli önceliklerimizden biridir. Tüketicilerimize verdiğimiz önem, kalitemiz ve 1886’dan beri değişmeyen eşsiz tat birleşince, tüketicilerimize mutluluk dolu bir <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı sunma fırsa...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde ambalajların üzerinde de yazdığı gibi su, şeker veya fruktoz-glukoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
Hayır, doğru değil. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın orjinal şişesi, 1900’lerin başlarında moda olan hobble-skirt’ den (dar etek) esinlenerek yapılmıştır.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> markamızın kurumsal rengi kırmızı olduğundan, buna uygun olarak kapakta da kırmızı renk kullanılmakta olup farklı ambalaj boylarındaki ürünlerimizin kapakları, ürün imajına uygun olarak değişiklik gösterebilmektedir.