Türkiye'de faaliyet gösteren bu kadar büyük bir şirketsiniz. Şimdiye kadar hangi sosyal sorumluluk projesi içinde bulundunuz?

07 Haziran 2014

Merhaba Halit,

 

Coca-Cola olarak 2009 senesinde yani Türkiye’deki 45. yılımızda varlığımıza yeni bir açılım getirdik ve sivil toplum temsilcileri, üniversiteler ve kamu kuruluşları ile birlikte sürdürülebilir çevre ve toplum projeleri geliştirmek üzere Coca-Cola Hayata Artı Vakfı’nı kurduk ve  toplumsal yatırımları bu çatı altında topladık.

 

Coca-Cola Hayata Artı Vakfı çatısında, çevre ve aktif yaşam alanlarında ulusal ve yerel iş ortaklarımızla beraber projeler yürütüyoruz. Çevre alanında, Hayata Artı Çevre Programı tarımsal uygulamalarda sürdürülebilir arazi ve su kullanımını esas alarak topraktaki su miktarını artırmayı hedefliyor. Bunu yaparken günümüzde Birleşmiş Milletler başta olmak üzere, tüm dünyada biyolojik çeşitlilik, iklim değişikliği ve doğal kaynakların yönetimi için önerilen “ekosistem yaklaşımı”nı benimsiyor. Bu doğrultuda, program kapsamında biyoçeşitliliğin korunması ve iklim değişikliğine uyumlu, sürdürülebilir arazi ve su kullanımına katkıda bulunma yolunda çalışmalar gerçekleştiriliyor.

 

Vakıf olarak, toplumsal anlamda önem verdiğimiz bir diğer konu: Aktif Yaşam. İlköğretim okullarına yönelik Çık Dışarıya Oynayalım Projesi ile okul bahçelerinde fiziksel aktivite yapma imkanı sağlayan oyun alanları kuruyor, öğrencileri oyun oynamak için dışarıya çağırıyoruz. Bugüne kadar 45 ilde 300’den fazla okulda aktif oyun alanı uygulaması yapıldı. Proje ile 10.000 ilköğretim çocuğuna ulaşıldı.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
içinde bi bocek varmış o rengini veriyomuş doğru mu bu :)) sizce bu soylenti nerden çıktı ???
Bu asılsız bir internet söylentisidir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek yoktur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'ya rengini “renklendirici karamel” verir.<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek olmadığını gösteren raporu aşağıda inceleyebilir aynı zamanda<a href=" http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/" target="_blank"> http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/</a> linkinden de detaylı bi...
İçerik
mektup nasıl yazabilirim
Kırmızı Kamyon projemiz 31 Ocak 2016 tarihi itibariyle sona ermiştir. Duyurularımız için internet sitemizi takip edebilirsiniz.
Kampanyalar
Nasıl bu kadar ünlü oldunuz ?
Dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketi olmamızın en önemli nedenlerinden biri kalitemizdir. Tüketicilerimize ulaşan her ürünün, her zaman %100 kalitede olması en önemli önceliklerimizden biridir. Öte yandan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ulaştığı kitlelere iyimserlik ve hayata pozitif bakabilme konusunda ilham ver...
Marka
CocaCola yı fazla tuketirsek bi zararı varmıdır ve gunluk ne kadar tukete bliriz
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da dahil tüm ürünlerimiz güvenli ve ürün içeriklerimiz gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. Ancak unutulmamlıdır ki, tüketilen tüm gıda ve içecekler kaynağı farketmeksizin kalori alımına katkıda bulunur. Tüketicilerimizin bilinçli tercihler yapabilmesi için, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> da dahil tüm ürü...
İçerik
1886'dan bu yana coca colanın cam ve pet şişe tasarımlarını nerden inceleyebliriz?
Aşağıdaki infografiğimizden inceleyebilirsiniz.
Marka
karbondioksit gazı zararlı bir gaz değilmi ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya ferahlık hissi veren kabarcıklı etkisini sağlamak amacı ile karbondioksit gazı ekliyoruz. Karbondioksit gazının içeceklerde kullanımı gıda otoritelerince onaylanmıştır. Karbondioksit gazı, doğal olarak maden sularında da bulunur. İçeceklere eklenen karbondioksit gazı, ürün açıldığı a...
İçerik
küba ve kuzey kore'ye neden coca cola satılmıyo ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi 200’den fazla ülkede faaliyet gösteren global bir şirkettir. Uluslararası ticari yaptırımlar nedeni ile Küba ve Kuzey Kore’de ürünlerimiz satılmamaktadır.
Kampanyalar
NEDEN şeker yerine glikoz fruktoz şurubu kullanıyorsunuz.
Üretimimizde ya şeker ya da fruktoz-glikoz şurubu kullanılır. Her iki içerik üretim planlarımız doğrultusunda kullanılmaktadır. Tüm ürün içeriklerimiz güvenlidir ve gıda otoriteleri tarafından onaylıdır.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka