takımınla kol kola kampanyasında bir isim ile 20 kez kod atabilirsiniz diye duydum ben 31 mayısa kadar kendi ismimle atsam olmaz mı?

16 Şubat 2016

Merhaba Hasan,

 

Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Çekilişlerimiz haftalık olarak yapılıyor. Bu kapsamda kendi adınıza ait bilgilerle haftalık olarak 20 katılım hakkınız bulunuyor.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Çekilişler ne zamam yayınlanıyor ?
Çekilişlerimiz haftalık olarak Cuma günleri yapılıyor. Sonuçlarını bir sonraki gün içerisinde sitemizden kontrol edebilirsiniz.
Marka
Coca Cola içmek günah mı?
Türkiye’de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın Alkolsüz İçecekler Tebliği’ne uygun olarak ürettiğimiz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da alkol ya da hayvansal gıda bulunmuyor. Alkol olmadığını gösteren raporu aşağıdan inceleyebilirsiniz.
İçerik
Cam kola niye hepsinden guzel
Gıda ürünlerinin tadı ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Kullandığımız tüm ambalajlarımız ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Tüm gıda ürünlerinde olduğu gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> da doğrudan güneş ışığı altında ve yüksek sıcaklıkta bekletilmemeli ve uygun koşullarda saklanmalıdır...
İçerik
Bu fabrikalara aromalar o 2 kişi tarafından mı hazırlanıp yollanıyor yoksa fabrikada mı üretiliyor tüketicinin aklındaki soru işareti bu ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın orjinal formülü Atlanta’daki müzemizde saklanmaktadır. 128 yıldır gizli formülümüzü başarılı şekilde saklayabilmemizin nedeni detayları paylaşmadan en iyi şekilde koruyabilmektir. Sorunuzun yanıtını detaylı bir şekilde sizinle paylaşamamazın da nedeni budur.  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı kendine öz...
Kampanyalar
Günde 2 litre Coca Cola içiyorum, zararı var mıdır?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır.  Bir gıda maddesi olan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı da tüketirken, tüm yiyecek ve içecekler gibi kaynağı fark etmeksizin kalori alımına katkıda bulunacağı göz önünde bulundurulmalıd...
İçerik
çok merak ediyorum şu vanilyalı kolayı hangi akla hizmet ürettiniz? böyle iğrenç bir tat görmedik. Coca cola hemen toplatmalı bence.
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Bu kapsamda, vanilya aromalı <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Vanilya ürünümüzü, Temmuz ayında tüketicilerimizle buluşturduk.
Marka
2 litrelik coca colaları neden cam şişede yapmıyorsunuz?
Farklı ambalajlarımızı, farklı kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız. Dolayısıyla önümüzdeki dönemlerde yine bu tip ambalajlarımızı siz sevenlerimizin beğenisine sunmaktan mutluluk duyarız.
Marka
Coca-Cola paketinin üzerinde neden içindekiler kısmı yok?
Tüm ambalajlarımız üzerinde içerik bilgileri yer alır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka