son zamanlarda Coca-Cola şekeri neden coğaltırımıstır ?
09 Mayıs 2015
Merhaba Mesut,
Coca-Cola, 1886'dan bu yana aynı standartlarda üretilir. Bir bardak (yaklaşık 250 ml)Coca-Cola'da 28 gram yani yaklaşık olarak 7 küp şeker bulunmaktadır.
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendiriyoruz. Değerlendirmeler sonucu yeterli talep ve ihtiyaç...
Ürün portföyümüzü ve ambalaj boylarını, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Bu doğrultuda ambalaj boylarımızı yenileyip farklı ambalaj boylarını tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Bu bakış açışıyla 330ml kutu ü...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın logosu, onu üreten eczacı Dr. John Pemberton’ın muhasebecisi Frank Robinson’ın isim önerisidir. Bu öneriyi 2 C harfinin yan yana ve reklam faaliyetlerinde estetik duracağını düşünerek yapmıştır ve herhangi bir anlam taşımaz.
Kafein, gazlı içeceklerde ürüne özgü tat ve koku vermek amacı ile kullanılır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın bir bardağında (yaklaşık 250 ml) 24 mg kafein bulunur. Karşılaştırma yapacak olursak, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’daki kafein miktarı, aynı miktardaki çayın yarısına, kahvenin ise üçte birine denk gelir.