Son Bir yıl içerisinde Coca Colanın Tadı değişti ne asiti asit nede tadı tad bu işte bi ali cengiz oyunu var ama bulamıyoruz

03 Aralık 2015

Merhaba Emre,

 

Coca-Cola, 1886’dan bu yana aynı standartlarda üretilir. Ürünlerimizde kullanılan içerikler belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılır.

Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır.Gazlı ürünlerde, ürüne sıvı hale getirilerek eklenen karbondioksit gazı ürün açıldığında gaz fazına dönüşerek hava ile karışmaya başlar. Bu nedenle gazlı ürünlerin uygun koşullarda saklanmasını ve açıldıktan sonra makul sürede tüketilmesini öneririz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
coca-cola fabrikasında çalışan türk vatandaş varmı ?
Türkiye'de markalarımızın üretim, dağıtım ve satış sorumluluğunu üstlenen şişeyeyici ortağımız <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek Şirketi'ne aittir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek faaliyet gösterdiği bölgelerde yerel istihdam yaratmaktadır. Türkiye operasyonlarında da yaklaşık 3.000 kişi çalışmaktadır.
Kampanyalar
Kahveli kolaların içeriğinde ne kadar kafein var?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> +Coffee içerisinde su, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, kahve ekstraktı (%0,1), asitliği düzenleyici  olarak fosforik asit, koruyucu olarak potasyum sorbat ve sodyum benzoat, tatlandırıcı olarak aspartam, asesülfam K, aroma vericiler, kafein (maks. 0,150 g/l) ve köpüklenmeyi...
İçerik
Mer. Syn Coca-cola nedon coca-cola özütü gizli tutulmaktadır??
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın gizli formülü ambalaj üzerinde de yazan doğal aroma vericilerdir. Bu doğal aroma vericiler <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'yı <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> yapan ona lezzetini veren ticari sırrımızdır. Günümüzde birçok şirket ve ürünü telif hakkı da olsa taklit edilme sorunu ile karşı karşıyadır. Bu sebeple şirketler veya ...
Kampanyalar
koka kola içeceklerin de neden soğuk içiniz uyarısı var ve bu uyarıyı yapmak zorunlumu neden ?
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir. Bu nedenle soğuk içilmesi tavsiye edilir.
İçerik
Coco Colanın TÜRKİYEDE YAPTIGI SORUMLULUK PROJESİ VARMIDIR ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> olarak 2009 senesinde yani Türkiye’deki 45. yılımızda varlığımıza yeni bir açılım getirdik ve sivil toplum temsilcileri, üniversiteler ve kamu kuruluşları ile birlikte sürdürülebilir çevre ve toplum projeleri geliştirmek üzere <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Hayata Artı Vakfı’nı kurduk ve  toplumsal yatırıml...
Kampanyalar
Coco cola staj yapabiliyomuyuz
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. 2015-2016 dönemi staj başvuruları 30 Nisan 2015 tarihine kadar alınmış olup, bu tarih itibariyle başvuru linkimiz kapanmıştır. 2016-2017 dönemi staj programı başvuruları Eylül 2015 tarihinde başlayacaktır.
Kampanyalar
kola içmek kas yapımını önlüyor bunu doktorlar bile söylüyor neden ?
Gazlı içeceklerin kas sistemi üzerinde olumsuz etkisinin olduğunu gösteren bir çalışma bulunmamaktadır.
İçerik
coca cola fabrikasını istediğim zaman gidip geze bilirmiyim
Sizi fabrikalarımızda misafir etmekten mutluluk duyarız. Fabrika ziyaret tarihlerimiz, tüketicilerimizi en iyi ağırlayabilmek adına fabrikalarımızın ve çalışanlarımızın uygunluğu doğrultusunda belirlenmektedir. Ziyaret planınız için,<a href=" http://coca-colafabrikasi.com" target="_blank"> http://coca-colafabrikasi.com</a> web adresinde bulunan formu doldu...
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka