Şişe boyutu küçüldükçe asit oranı artıyor mu ? Bence 33 cl lik kutulardaki cola daha asitli

08 Şubat 2014

Merhaba Nilsu,

 

Coca- Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Üretim sırasında eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. Coca-Cola ürünü piyasaya sürüldüğü ilk günden bu yana kullanım miktarında değişiklik olmamıştır.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
CC Türkiye yeni ürün lansmanları için sifirseker.com alan adını satın almayı düşünür mü?
Teklifiniz için teşekkür ederiz ancak bu konuyla ilgili bir talebimiz bulunmamaktadır. Sorularınız için Merakettim.com’u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Marka
Kafein, sağlığa zararlı ise DeCafCola üretimi mümkün değil mi?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunarız. Ürünlerimiz ülkemizde d...
İçerik
Coca Cola yı neden kötülüyorlar amaçları nedir ?
Kamuoyunun gündeminde zaman zaman şirketimiz ve markaları hakkında asılsız iddialar ve haberlerle karşılaşıyoruz. Bunlar sadece bizim değil, birçok global veya büyük ölçekteki yerel firmanın karşılaşabileceği durumlardır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak söz konusu iddialarla ilgili farklı platformlarda ...
Kampanyalar
Bana bir coca cola buzdolabı gonderirmisiniz
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın lisanslı ürünlerinin şu an için satışı bulunduğu bir yer ya da mecra bulunmuyor.
Marka
BU AYKİ ÇEKİLİŞE KATILMA TARİH ARALIĞI NE ZAMAN ?
Çekilişlerimiz haftalık olarak yapılmaktadır ve bir sonraki çekilişimiz 8 Nisan tarihinde gerçekleştirilecektir.
Marka
Yesil kapakta 2lt bedava kampanyasi bitti mi? Merak ettim
Hayır, bitmedi. Kampanyamız 15 Ekim 2016 tarihine kadar devam edecektir.
Marka
Neden Coca cola zero normal coca cola'dan daha tatlı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero ürünümüz şekersizdir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero’da şeker yerine ürünü tatlandırmak için düşük kalorili tatlandırıcılar kullanılır. Ürün ambalajında da belirtildiği gibi bu tatlandırıcılar aspartam, asesulfam potasyum ve sukralozdur. Bu nedenle de 1 kutu (330 ml) <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero yaklaşık 0.7 ka...
İçerik
çocuk işçi calıstırdıgınız dogru mu
Hayır. Şirketimizin insan hakları politikası gereğince 18 yaş altı çalışanı bulunmamaktadır. Daha detaylı bilgi için kurumsal web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.<a href=" http://www.coca-colacompany.com/content/dam/journey/us/en/private/fileassets/pdf/2014/11/human-rights-policy-pdf-english.pdf" target="_blank"> http://www.coca-colacompany.com/content/dam/journey/us/en/private/fileassets/pdf/2014/11/human-rights-policy-pdf-english.pdf</a>
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka