Şimdiye kadar sorayım dediğim tüm sorular sorulmuş. Bi 'kola'y gelsin demek istedim :D
31 Mayıs 2014
Merhaba İmran,
İlginiz için teşekkür ederiz. Coca-Cola ile ilgili ‘’Merak Ettim’’ dediğiniz bir sorunuz olursa cevaplamaktan mutluluk duyacağımızı paylaşmak isteriz J
Şu anda böyle bir planımız bulunmuyor. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak markalarımıza farklı dönemlerde, farklı reklam ve pazarlama çalışmaları yapmaktayız. Önümüzdeki dönemlerde farklı kampanyalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Freestyle sistemini 2013 yılının sonunda pilot olarak Türkiye’ye getirdik ancak şuan için son verildi. Önümüzdeki dönem planları kapsamında yeniden kurulması değerlendiriliyor.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da dahil tüm ürünlerimiz güvenli ve ürün içeriklerimiz gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. Tüketilen tüm gıda ve içecekler kaynağı farketmeksizin kalori alımına katkıda bulunur. Tüketicilerimizin bilinçli tercihler yapabilmesi için, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> da dahil tüm ürünlerimizin enerji ve besi...
Tüketicilerimizin enerji dengelerini yönetip, bilinçli tercihler yapabilmelerine destek olmak ve daha fazla seçenek sunmak için ürünlerimizdeki şeker miktarını azaltıyor, düşük kalorili ve kalorisiz içecek seçenekleri sunuyoruz. Farklı paket boylarında ürettiğimiz ürünlerimizin enerji ve besin ...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın içindekiler ambalaj üzerinde yer alır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
Türkiye’deki tüm toplumsal faaliyetlerimizi, 2009 yılında kurduğumuz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Hayata Artı Vakfı bünyesinde yürütüyoruz. Tüm görüş ve önerilerinizi info@hayataarti.org e-posta adresine iletebilirsiniz.