Salam, ben Hollanda'dan geliyorum. Burdaki Coca Cola tadi daha tatli/sekkerli ve icindeki gaz daha az sanki dunden kalmis. Luften burdaki bi

01 Ağustos 2019

Merhaba Yılmaz,

Coca-Cola 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir. İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkilenebilir. Üretimi tüm dünyada aynı olan içecekler için kişisel olarak farklı lezzet algılamamızın sebebi bu şekilde açıklanabilir.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
4veya 5sene içerisinde kutu colalarda araba kanpanyası varmıydı
Böyle bir kampanyamız bulunmamaktadır.
Marka
Coca Cola özütü bir sır anladık ancak kimya diye bir bilim var förmülünü laboratuvar ortamında bulamaz mıyız?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın gizli formülü bugüne kadar birçok kişi tarafından merak edilmiş ve çözülmeye çalışılmıştır. Geçmişte olduğu gibi bundan sonra da denemeler devam edecektir ancak tek bir gerçek <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tadı olacaktır.
Kampanyalar
kaç sene önce bulunmuş
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Eczacı Dr. John Pemberton tarafından Amerika Birleşik Devletleri’nde 1886 yılında ferahlatıcı bir içecek olarak üretilmiştir.
Kampanyalar
Coca Colanın zararsız bir içecek olduğunu söylüyorsunuz.Ama içinde Fruktoz Şurubu var.Bu şurup sağlığa zararlı değil mi ?
Yüksek Fruktozlu Mısır Şurubu (HFCS) olarak da bilinen mısır şurubu gıdalara tatlılık katmak amacıyla gıda endüstrisinde yaygın olarak kullanılır. Gıdalarda kullanımı güvenli ve resmi kurumlarca onaylıdır.  İçecek endüstrisinde genellikle kullanılan HFCS-55, % 55 fruktoz, % 45 glikoz içerir. Bu n...
İçerik
Coca cola ilk olarak baş ağrısını geçirmek için yapıldığını duydum bu doğru mu?
Hayır. Eczacı Dr. John Pemberton, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'yı 1886 yılında ferahlatıcı bir içecek olarak üretmiştir.
İçerik
yurtdışındaki bir ülkede adını unuttum ?!?!? üstnde hug me yazıyor ve sarılınca bedava coca-cola veriyor türkiyedede böyle bişey olabilirmi
Öncelikle çok teşekkür ederiz. Pazarlama kampanyalarımız dahilinde, dönemsel olarak Türkiye’de de benzer uygulamalar gerçekleştirmekteyiz. Örneğin Sevgililer Günü dönemine özel 2013 yılında hayata geçirdiğimiz Sesli Sevgi Makinesi aktivasyonumuz. Bkz:<a href=" http://www.youtube.com/watch?v=SlGsTNU7Luw" target="_blank"> http://www.youtube.com/watch?v=SlGsTNU7Luw</a>
Marka
koladaki asitlerin zararı varmıdır günde tüketmemiz gereken en fazla kola miktarı varmıdır, birde kolaların üstünde fatih adı neden yok :)
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın da içinde bir miktar asit bulunur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'ya keskin lezzetini vermek için fosforik asit kullanıyoruz. Fosforik asit alkolsüz içecekler de dahil olmak üzere çoğu gıda maddesine asitliği düzenleyici olarak kullanılır. Fosforik asit gıda sektöründe peynir ve bazı süt ürünlerinin üre...
İçerik
Coca Cola Zero nun içinde bulunan aspartan insan sağlığına zararlı ve diabet hastalarında kullanılıyor deniyor, bilgilerinizi rica ediyorum.
Gıdaya tatlılık sağlayan kalorisiz veya düşük kalorili tatlandırıcılar, yüz milyonlarca insan tarafından güvenle kullanılmaktadır. Tatlandırıcılar arasında yıllardır 6000’den fazla gıdada kullanılan aspartam, en çok çalışmaya konu olan gıda katkı maddelerinden biridir ve güvenliliğini destekleyen...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka