Sağlıklı bir insanın 1 günde tüketebileceği coca-cola miktarı maksimum ne kadar olabilir?

18 Ağustos 2015

Merhaba Murat,

 

Bir gıda maddesi olan Coca-Cola’yı da tüketirken, tüketilen tüm yiyecek ve içecekler gibi kaynağı farketmeksizin kalori alımına katkıda bulunacağı göz önünde bulundurulmalıdır. Tüketicilerimizin bilinçli tercihler yapabilmesi için, Coca-Cola da dahil tüm ürünlerimizin enerji ve besin değerleri ambalajlarımız üzerinde yer almaktadır. 1 bardak (250 ml) Coca-Cola yaklaşık 113 kalori içerir. Beslenmenin kişiden kişiye farklılık göstereceği bilinci ile Coca-Cola’yı da tüm gıda maddeleri gibi, enerji dengenizi (aldığınız ve harcadığınız kalorilerin dengesini) ve sıvı alımınızı göz önünde bulundurarak makul miktarlarda tüketmenizi tavsiye ederiz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Fanta soğuk çay (ice tea) şeftalili denedim çok güzel çok teşekkür ederim ;)
Beğeninizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. J
Marka
Geliri hangi ülkeye aktarılıyor?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi %100 halka açık bir şirkettir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi herhangi bir ülkeyi, hükümeti, siyasi ya da dini inancı desteklemez. Bu nedenle gelirinin bir ülkeye aktarılması söz konusu değildir.  Şirketimize ait finansal bilgilere www.coca-colacompany.com resmi internet sitemizden ulaşabili...
Kampanyalar
Coca Cola nın ayrıntılı tarihçesi ve asıl logosunun nasıl oluştuğunu yazarmısınız ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın 130 yıllık tarihiyle ilgili bilgi almak için hazırladığımız infografiğimizi inceleyebilirsiniz.
Kampanyalar
peki coca colada içinde GDO varmı
Türkiye'de satılan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünleri GDO içeren veya GDO'dan üretilen bileşen içermezler. Tüm hammadde tedarikçilerimiz GDO ürün veya GDO’dan üretilen bileşen kullanmadıklarını sertifikaları ile belgelemektedirler.
İçerik
1 lt ve 2.5 lt deki asit miktarı daha farklı geliyor çok olduğundan dolayı yoğunlukla alakalı birşeymi?
Coca- Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Üretim sırasında eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünü piyasaya sürüldüğü ilk günden bu yana kullanım miktarında değ...
İçerik
ürünlerinizde böcek fare kanı gibi şeyler bulunduğu helal olmadığı söyleniyor.tadı çok güzel ama helal olmamasının nedeni nedir
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tadı için gerçekleştirdiğiniz övgü için teşekkür ederiz.  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisine fare kanı da böcek de yoktur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericil...
İçerik
Deliler gibi sevdiğim herşeyim Dileğime burdan Seni Çok Ama Çok Seviyorum diyebiliyor muyum? :)
Tabii ki diyebilirsiniz. Hatta sizin için biz de diyebiliriz. “Dilek Emre seni çok seviyor'' J
Marka
Coca Colada niye fosforik asit kullanıyorsunuz?
Fosforik asit alkolsüz içecekler de dahil olmak üzere çoğu gıda maddesine asitliği düzenleyici olarak kullanılır ve <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'ya hoş ve keskin bir lezzet katar. Gıda sektöründe peynir ve diğer bazı süt ürünlerinin üretiminin yanı sıra yağ ve bitkisel yağların işlenmesinde, reçel ve jölelerin üret...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka