Neden ürünlerinizin çok az bir kısmı Türkiye'de satılıyor?Vanilyalo cola limonlu fanta gibi...

19 Nisan 2015

Merhaba Alperen,

 

İlginiz için çok teşekkür ederiz. Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi sizlerle buluşturuyoruz. Şuan için vanilya aromalı ürünümüz Türkiye’de bulunmuyor. Ancak yakın dönemde Coca-Cola lime ürünümüzü sizlerle buluşturduk. 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
2 litre kapak kampanyası ne zaman bitiyor
2 litre kapaklarında milyonlarca bedava kampanyamız 15 Ekim 2016 itibariyle son bulmuştur.
Marka
Coca-Cola nın kesinlikle tadı değişmiş iki yıl önceki gibi değil.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir. İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkil...
İçerik
coca cola gibi büyük bir şirket türkiye içerisinde dağıtım yaptığı mal/ürünleri için bir denetleme yapıyormu ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak tüketicilerimize ulaşan her ürünün, her zaman %100 kalitede olması en önemli önceliklerimizden biridir. Ürünlerimizi sadece üretim sırasında ya da fabrikalarımızda değil, piyasadayken de kontrol etmeyi sürdürüyoruz. Kalite ve satış ekiplerimizle, satış noktalarımızı düzen...
Kampanyalar
Merhaba coco cola şirketi ben,m daha önce sorulmuş olanbir sorum var neden türkiyede mountein dew vaya dr repper yok yada bulunamıyır ?
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Bu kapsamda Dr. Pepper ürünümüz Türkiye’de bulunmuyor.
Marka
İçindekiler kısmında "şeker veya glikoz-fruktoz şurubu" yazıyor. "Veya" ne demek? Hangisi kafanıza eserse onu mu koyuyorsunuz?
Bileşen olarak şeker veya glikoz-fruktoz şurubu üretim planlarımız doğrultusunda kullanılmaktadır.
İçerik
Pembe kola tekrardan çıkicak mı
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> olarak belirli dönemlerde tasarım ambalajlarımızı sizlerle buluşturuyoruz. Bu doğrultuda geçtiğimiz senelerde <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, aynı tadıyla farklı yaz renkleri ile yaza merhaba dedi. Ancak üzülerek belirtmek isteriz ki artık renki ambalajlı ürünlerimiz piyasada yer almıyor.
Marka
yeni reklam harika olmuş insan ister istemez benimsiyiyor aç bir cocacolaaa :)
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz. J
Marka
Coca Colanın içinde fare kanı olduğu doğrumu?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde fare kanı yoktur. Dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketi olarak tüketiciye ulaşan her bir ürünümüzün %100 kalitede olması en önemli önceliklerimizden biridir. Bu nedenle ürünlerimizin tümü son teknoloji kullanılarak el değmeden ve yüksek kalitede üretilir. Ürünlerimiz ...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka