neden reklamlarınızda veya şişe üzerinde zararlarını anlatmıyorsunuz?

23 Temmuz 2014

Merhaba Fatih,

 

Coca-Cola'da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. Tüm ürünlerimiz, dengeli ve yeterli bir beslenme ve fiziksel aktivite düzeni içinde güvenle tüketilebilir.

 

Coca-Cola’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunarız. Ürünlerimiz ülkemizde de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın izni ile üretilir ve denetlenir.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca-Cola'nın Elazığ'da kaç fabrikası var
Elazığ’da biri Damla Doğal Kaynak Suyu olmak üzere 2 fabrikamız bulunmaktadır.
Kampanyalar
şifreli kapak saklama zorunluymuş attım şimdi ne yapacam hediyede kazandım
Forma çekilişlerimiz Milli Piyango İdaresi aracılığıyla gerçekleştirilmektedir ve kapak da dâhil olmak üzere belirli dokümanların ibrazı yasal olarak zorunlu kılınmıştır. Bu nedenle kapak ibrazında bulunamadığınız takdirde forma gönderimi yapılamamaktadır. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak için ...
Marka
neden WHY THIS KOLAVERI DI?
Evrensel bir marka olarak, evrensel başarılar yakalamış olan bu şarkının reklam filminin yaz konseptiyle uyumu nedeniyle şarkıyı kullanmaya karar verdik. Şarkı bilindiği üzere 2011 yılının sonunda yayınlandıktan çok kısa bir sure sonra youtube’da en çok aranan şarkılardan biri oldu ve hemen ardın...
Marka
Fabrika turu sırasında tankın üstünde kostik asit filan yazıyordu,ama biz bunu bir asit ve bir kimyasal madde diye öğrendik,bu ne oluyor?
Ürünlerimizin hiçbirinde kostik kullanılmaz. Kostik şişe yıkama ve temizlik aşamasında (yüzey aktif özelliğinden dolayı) temizlik yardımcısı olarak kullanılmaktadır.
İçerik
merhaba. neden koka kolanın içinde şeker veya fruktoz/glikoz üçü birden nedne var sadece şeker niye kullanmıyorsunuz fruktoz yada glikoz?
Üretimimizde ya şeker ya da fruktoz/glikoz şurubu kullanılır. İkisi aynı anda kullanılmaz. Her iki içerik üretim planlarımız doğrultusunda kullanılmaktadır.
İçerik
12 yaşından beri içiyorum sorum şu: 2 cola arasında neden tat farkı var ? Birinin tati değişik son zamandır bir çok urun boyle
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> üretildiği günden bu yana aynı standartlarda üretiliyor. Tüm gıda ürünlerinde olduğu gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ da uygun koşullarda saklanmalıdır. Böylelikle lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.   <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tadı ambalaja göre farklılık göstermez ancak içeceklerden alınan lezzet değişik duyul...
İçerik
Coca-cola 1 günde kaç litre tüketiliyor ? :)
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak 500’den fazla marka ile 3500 den fazla içecek sunuyoruz. Gazlı içecekten meyve suyuna, sporcu içeceğinden enerji içeceğine, sudan buzlu çaya kadar portföyümüzde yer alan ürünlerimiz,  dünyada her gün 1.9 milyar bardak tüketiliyor.
Marka
Merhabalar merak ediyorum neden Türkiye de Fanta Limon üretilmiyor
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendiriyoruz.
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka