Neden bir veya bir buçuk litrelik ürünlerinizde eskisi gibi cam şişe kullanmıyorsunuz?

11 Şubat 2014

Merhaba Hüseyin İlhan,

 

1 lt. cam şişe ürünümüz, Coca-Cola’nın 125. Yılına özel olarak satışa sunulan ambalajlarimizdan bir tanesi olup bu tip nostaljik ambalajları kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
coca cola da bocekten yapildogi dogrumu
Hayır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek yoktur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya kendine özgü rengini veren “renklendirici karamel”dir.    <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek olmadığını gösteren raporu aşağıda inceleyebilir aynı zamanda<a href=" http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/" target="_blank"> http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/</a> linkinden de detaylı bilgiye ve e...
İçerik
Merhaba ben coca kola çekilişine katıldım kazandığım nasıl belli olur
Çekilişlerimiz haftalık olarak yapılmaktadır ve bir sonraki çekilişimiz 8 Nisan tarihinde gerçekleştirilecek olup talihliler bir sonraki gün sitemizden kontrol edilebilecektir.
Marka
coca-cola litrelik cam şişelerini tekrardan piyasaya sürecek mi?
Farklı ambalajlarımızı, farklı kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız. Dolayısıyla önümüzdeki dönemlerde farklı ambalajlarımızı siz sevenlerimizin beğenisine sunmaktan mutluluk duyarız.
Marka
coca-colanın bir reklam filminde oynamak için ne yapmak gerekir ilgili brim neresidir ?
Öncelikle ilgiliniz için çok teşekkür ederiz. Ancak reklamlarımızla ilgili tüm süreçleri birlikte çalıştığımız ajanslarımız yürütüyor. Dışarıdan gelen teklifleri ne yazık ki kabul edemiyoruz.
Marka
Coca-Cola, Koka-Kola oldu mu gerçekten?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Türkiye olarak 50. yılımızı kutluyoruz. Türkiye’deki 50.yılımızda bu yıla özel olarak, ürünlerimizin üzerine ismimizi Türkçe yazdık.
Marka
Coca colayı etin üzerine döküldügü zaman eti yakıyo bu içtigimiz zaman bizede zarar veriyor neden satılıyo ozaman
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunarız. Ürünlerimiz ülkemizde d...
İçerik
Daha önce ya da halen, Coca Cola'nın satışının yasaklandığı bir ülke (ya da eyalet) var mı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi 200’den fazla ülkede faaliyet gösteren global bir şirket ve herhangi bir ülkede yasaklanması söz konusu değildir. Yalnızca uluslararası ticari yaptırımlar nedeni ile Küba ve Kuzey Kore’de ürünlerimiz satılmıyor.
Kampanyalar
15 kapak gönderdim forma çekilişinde 3 kere ismim çıksa 3 formamı kazanırım
Hayır, forma çekilişimizde yalnızca bir forma kazanma hakkınız bulunmaktadır. Ancak takımınıza daha fazla destek olarak kazanma şansınızı arttırabilirsiniz.
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka