Merhaba, Coca-Cola'yı neden soğuk içmeliyiz?

25 Temmuz 2014

Merhaba Emre,

 

Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan Coca-Cola, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. Coca-Cola'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir. Bu nedenle soğuk içilmesi tavsiye edilir. 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
coca cola freestyle şu an türkiyede var mı varsa nerelerde var? vanilyalı ve vişneli kolayı nasıl edinebilirim?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Freestyle sistemini 2013 yılının sonunda pilot olarak Türkiye’ye getirdik ancak şu an için sistemimiz Türkiye’de kullanılmamaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak dönem dönem farklı uygulamalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tü...
Marka
Coca Cola'nın reklam ajansı kim?
Reklam ve pazarlama çalışmalarımızı Türkiye’de ve dünya çapında pek çok farklı ajansla gerçekleştirmekteyiz.
Kampanyalar
TAKIMINLA KOL KOLA KAMPANYASINDAN KULÜPLER ŞU ANA KADAR NE KADAR KAZANÇ SAĞLADI
Kampanyamız hala devam ettiği için rakamları açıklayamadığımızı üzülerek belirtmek isteriz. Ancak sizde takiminlakolkola.com adresinden kampanyamıza katılabilir ve takımınıza destek olabilirsiniz.
Marka
sacimiza kola dokersek ne olur?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüketime hazır bir gıda ürünüdür. Başka amaçlarla kullanılmasını tavsiye etmiyoruz.
İçerik
Takımınla kol kola kampanyasında t-shirt ve atkıdan başka hediye çıkıyor mu ?
İlerleyen dönemlerde farklı ödülleri de sizinle buluşturacağız. Takimimlakolkola.com sitesinden gelişmeleri takip edebilirsiniz.
Marka
90 li yillardaki depozitolu şişelerden tekrar üretilemez mi eski yillari hatirlasak
Nostaljik ambalajlarımızı farklı kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız. Dolayısıyla önümüzdeki dönemlerde yine bu tip ambalajlarımızı siz sevenlerimizin beğenisine sunmaktan mutluluk duyarız.
Marka
Eskiden tadı daha iyi gibiydi formülünde değişiklik oldu mu ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, Eczacı Dr. John Pemberton tarafından ferahlatıcı bir içecek olarak üretildiği günden bu yana aynı standartlarda üretilir. Uygun koşullarda saklandığında ürünlerimiz lezzetini ilk günkü gibi korur.
İçerik
son reklam filminde zero nun reklamını yaparken aynı tada benzettiğiniz normal coca colayı karalamış olmuyor musunuz?
Tabii ki hayır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, şirketimizin ilk ürünüdür. 200’den fazla ülkede kendine özgün, değişmeyen tadı ile severek tüketilir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero’nun en önemli özelliği gerçek "Coca-Cola" lezzetini şekersiz verebilen tek içecek olmasıdır.  Tüketicilerimiz ürün portföyümüde bulunan bu iki ürünümüzde...
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka