Merhaba. 10yıl önceki cocacola tedı şimdiki ürünlerinizde yok. Cocacolanın kimyasını bozmuşsunuz. Ne lezzet,nede tat kalmış.

18 Eylül 2017

Merhaba Serdar,

Coca-Cola 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir. İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkilenebilir. Üretimi tüm dünyada aynı olan içecekler için kişisel olarak farklı lezzet algılamamızın sebebi bu şekilde açıklanabilir.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
cocacola yapılırken çevreye zarar veriliyor mu?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> olarak sürdürülebilirliği, işimizin merkezine koyuyor ve bizi gelecekte de başarıya taşıyacak en önemli unsurlardan biri olarak değerlendiriyoruz. Tüm faaliyetlerimizde çevreye olan etkimizi en aza indirmeyi hedefliyor, kamu, özel sektör ve sivil toplum işbirlikleri kurarak çevresel ve ...
Sürdürülebilirlik
Az sekerli coca-cola yapmayi dusunuyormusunuz
Ürünlerimizi geliştirirken genel tüketici tercihlerin göz önünde bulundurarak mümkün olduğunca çok seçenek sunmaya gayret ediyoruz. Şu an için üretim planlarımızda bahsi geçen özellikte ürün bulunmamaktadır.
İçerik
Takımınla kol kola kampayasının çekılışı ne zaman olcak
Bir sonraki çekilişimiz 2 Haziran tarihinde gerçekleştirilecektir ancak bilmenizi isteriz ki kapak ve açma halkalarının altındaki kodlarla çekilişe son katılım tarihi 31 Mayıs'tır.
Marka
Cola'nın icinde yurt dışında yetişen bir kara böcek tarzı bir ürün kullanıyormusunuz ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek yoktur. Coca-Coal’ya rengini renklendirici karamel verir.
İçerik
coca colanın asıl sahbi kimdir adı nedir nerelidir
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi %100 halka açık bir şirkettir. New York borsasında işlem gören şirketimizin hisseleri yatırımcılar tarafından alınıp, satılabilmektedir. Dolayısı ile <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tek bir sahibi bulunmamaktadır. Bugün şirketin 230 binin üzerinde hissedarı bulunmaktadır.
Kampanyalar
Ben coca cola yıllardır iciyom bağımlılık yaparmi neden birakamiyorum merak ettim
Günümüzde bağımlılık terimi yiyecek ve içeceklerle ilişkili olarak sıklıkla kullanılıyor olsa da, bağımlılık esasında ciddi bir sağlık sorundur. Gıdalarda şeker ve kafeinin bağımlılık yaptığı ile ilgili görüşler olmasına rağmen kati bilimsel kanıt bulunmamaktadır. Şeker ve kafein uzun yıllardır g...
İçerik
Coca cola sporsor neden olmuyor futbol takımlarına
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> şirketi olarak markalarımızın yıllık iletişim faaliyetlerini, uzun dönemli iletişim platformları kurmak ve bu platformların sürekliliğini sağlamak hedefiyle planlıyoruz. Bu kapsam içinde değerlendirebileceğimiz projelere de planlarımız paralelinde destek olmaya çalışıyoruz. Şirketimize ...
Marka
Benim ailem Coca Cola alma diyor hep niye dediğimde her aldığın Cola israilé silah parası sağlıyormuş inandiramadim ben ne olck
İlginiz ve bu tarz söylentilere inanmadığınız için teşekkür ederiz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi, 130 yıl önce kurulmuş olan hisselerinin tamamı halka açık uluslararası bir şirkettir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak,  dünya coğrafyasında çok çeşitli ekonomik, siyasi ve yönetim şeklinden oluşan birbirinden farklı 2...
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka