kolanın asidinin kaçmaması için ne yapabiliriz ?

14 Temmuz 2014

Merhaba,

 

Halk dilinde asit olarak tanımlanan Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Gazlı ürünlerde, ürüne sıvı hale getirilerek eklenen karbondioksit gazı ürün açıldığında gaz fazına dönüşerek hava ile karışmaya başlar. Bu nedenle gazlı ürünlerin açıldıktan sonra optimum (makul) sürede tüketilmesi önerilmektedir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Fabrikalarınıza ziyaretçi alınıyor mu ?
Fabrikalarımız tüketicilerimizin ziyaretine açıktır. Üretim süreçlerimizi yerinde görebilmek için fabrika ziyareti gerçekleştirebilirsiniz, biz de sizi misafir etmekten mutluluk duyarız.<a href=" http://coca-colafabrikasi.com" target="_blank"> http://coca-colafabrikasi.com</a> web adresinde bulunan formu doldurarak ya da <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İletişim Merkezi’ni araya...
Kampanyalar
Yurt dışında Coca Cola şişelerini değerlendirmek için fısfıs, su tabancası vs aparatları var, bunlar Türkiye'de satılacak mı?
Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak yenilikçi ve öncü olma vizyonumuz çerçevesinde farklı kampanyaları ve yenilikçi ürünlerimizi sizlerle buluşturuyoruz. Şuan için bu ürünün satışı Türkiye’de yapılmamaktadır ancak yeterli talep ...
Marka
kızım ile Denizli'de yaşıyoruz, ve bize en yakın üretim fabrikanızı gezmek istiyoruz. Bu konuda yardımcı olurmusunuz
Türkiye’deki tüm fabrikalarımız tüketici ziyaretlerine açıktır. Sizi fabrikamızda misafir etmekten memnuniyet duyarız. Fabrikalarımızı ziyaret etmek amacı ile rezervasyon yaptırmak için<a href=" http://coca-colafabrikasi.com" target="_blank"> http://coca-colafabrikasi.com</a> web adresinde bulunan formu doldurabilir ya da <a href="tel:4443040">444 3040</a> numaralı <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İletiş...
Kampanyalar
Fanta'nın bir sürü aroma seçeneği var fakat Türkiye'de bunları görmüyoruz. Neden Türkiye pazarına da sürülmüyor bunlar acaba?
Öncelikle ilginiz için teşekkür çok ederiz. Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendirip yen...
Marka
KOLANIN ÜSTÜNDE NEDEN "SOĞUK İÇİNİZ" YAZAR
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir. Bu nedenle soğuk içilmesi tavsiye edilir.
Kampanyalar
Coca-Cola nın cam şişelerinde kullandığı cam kalınlığı ve şişe ebatları ne kadar acaba , tez araştırmamızda kullanmak için soruyoruz
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak kullandığımız tüm cam şişelerimizin cam kalınlığı ve şişe ebatları farklılık göstermekle birlikte, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi kalite standartlarına uygun olarak belirlenmektedir.
İçerik
Amerika'da satılan Coca-Cola ile Türkiye'de satılan Coca Cola'nın tadı aynı mı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir. Tüm gıda maddeleri gibi uygun koşullarda saklandığında lezzetini ilk günkü gibi korur.
İçerik
Çekiliş kampanyası bitmis ama hayla çekilişe katılım saglanıyor bunun sebepini merak ettim
Takımınla kol kola çekilişlerimiz 31 Mayıs tarihine kadar devam edecektir. Bu tarihe kadar takımınıza destek olup, lisanslı ürünler kazanmaya devam edebilirsiniz.
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka