Kola kesinlikle eskisi gibi asitli degil.Konustugum herkes boyle dusunuyor.siz hep ayri co2 vardi diyorsunuz .Biz neden boyle dusunuyoruz?

19 Eylül 2014

Merhaba Barış,

 

Coca-Cola, 1886'dan bu yana aynı standartlarda üretilir. Halk dilinde asit olarak tanımlanan Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal bulunan karbondioksit gazıdır. Karbondioksit gazı, gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Üretim sırasında Coca-Cola’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. Coca-Cola ürünü piyasaya sürüldüğü ilk günden bu yana karbondioksit gazı kullanım miktarında değişiklik olmamıştır. Tüm gıda maddeleri gibi uygun koşullarda saklandığında lezzetini ilk günkü gibi korur.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
coca cola neden bu siteyi kurdu
Dünyanın 200’den fazla ülkesinde güvenle tüketilen <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, bir o kadar da merak edilen bir üründür. Biz de ülkemizde 54. yılımızı kutlarken, tüketicilerimizin şirketimiz ve ürünümüz hakkındaki sorularını şeffaflıkla yanıtlamak üzere ”Merak Ettim” platformunu hayata geçirdik. Platform üzerinden...
Kampanyalar
Coca cola pet şişede tadını neden kaybediyor, ya da bana öyle geliyor?...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tadı ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Kullandığımız tüm ambalajlarımız ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Tüm gıda ürünlerinde olduğu gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ da uygun koşullarda saklanmalıdır. Böylelikle lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.
İçerik
uzaydan farklı canlılar bır anda soframızda belırseler bızde o sıra coca cola ıcıyor olsak bıze ıctıgımızın ne oldugunu sorsalar ne dıcez?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın ferahlatıcı bir içecek olduğunu söyleyip bir <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ikram edebilirsiniz. J
Marka
Merhaba bir sorum var. Acaba kolanın içinde bağımlılık yapabilecek herhangi bir madde varmı ?
Günümüzde bağımlılık terimi yiyecek ve içeceklerle ilişkili olarak sıklıkla kullanılıyor olsa da, bağımlılık esasında ciddi bir sağlık sorundur. Gıdalarda şeker ve kafeinin bağımlılık yaptığı ile ilgili görüşler olmasına rağmen kati bilimsel kanıt bulunmamaktadır.  Şeker ve kafein uzun yıllardır ...
İçerik
yeni takımına destek ol çekilişi ne zaman?
Bir sonraki çekilişimiz 8 Nisan tarihinde gerçekleştirilecektir.
Marka
2,5 litre cola için yaklaşık kaç cochineal böceği kullanıyorsunuz? Böceğin Türkiye'de yaşam alanı olması için faaliyetleriniz var mı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da cochineal yani böcek yoktur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya kendine özgü rengini veren “renklendirici karamel”dir.  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek olmadığını gösteren raporu aşağıda inceleyebilir aynı zamanda<a href=" http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/" target="_blank"> http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/</a> linkinden de detaylı bilgiye...
İçerik
şekersiz cola nin tadı neden şekerli
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şekersiz düşük kalorili ürün portföyümüzde yer almaktadır ve şekersizdir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şekersiz ürünümüzde tatlandırıcı olarak sukraloz ve asesülfam K kullanılmaktadır.
İçerik
Coca colayı içince erkek çocukların 18 yaşına dogru gelince memelerini büyüttüğü doğrumu?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın hormonlar üzerine etkisi olduğunu gösteren herhangi bir bilimsel veri bulunmamaktadır.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka