Kac derecede icilmeli?en iyi tadi yakalamak icin bir oneriniz var mi?

02 Nisan 2014

Merhaba Emirhan,

 

Coca-Cola'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca-Cola, yılda 110 milyardan fazla tek kullanımlık şişe üretiyor bunun yerine neden depozitolu şişelere yönelmiyorsunuz ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak ürün ambalajlarımızı atık olarak değil ekonomik bir değer olarak görüyoruz. Bu nedenle bu ambalajların döngüsel ekonominin bir parçası olabilmesi için yetkilendirilmiş kuruluşlar aracılığı ile çevresel ve ekonomik olarak sürdürülebilir bir altyapının kurulması için tüm pa...
Sürdürülebilirlik
Butun marketlere baktim hayat yazili hic bir coco cola bulamadim arkadasima ozel olarak gondermissiniz bu dogru mu
“Bu <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Senin İçin” kampanyamız sona ermiştir. Önümüzdeki dönemlerde farklı kampanyalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.
Marka
Hediye Gönderimlerinizi Başka İllerde de Deneyecek Misiniz ?
Hediye gönderimlerimizi “<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nız bizden, yemeğin tadını çıkarmak sizden!” mottosuyla şuan için Adana ve İstanbul illerinde gerçekleştirmekteyiz.
Marka
GÜNLÜK 400 MG COCO COLA İÇERSENİZ SIKINTI OLMAZ DEDİNİZ BEN 2 BARDAK DEĞİL 5 LT İÇİYORUM ???
Ürünlerimiz, tüm gıda ürünleri gibi dengeli ve yeterli bir beslenme ve fiziksel aktivite düzeni içinde, makul miktarlarda tüketilmelidir.
İçerik
Coca Cola Fabrikası gezisinde neler yapılıyor ikram hediye tarzı şeyler varmı ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> fabrika gezisinde şirketimiz ve faaliyetlerimiz hakkında bilgi sahibi olabileceğiniz kısa bir sunum seansının hemen ardından üretim tesisimizi gezilmeye başlanır. Gezi boyunca üretimin her aşaması uzman arkadaşlarımız tarafından anlatılır. Ürünlerimiz fabrikamızda misafir olduğunuz süre...
Kampanyalar
Coca cola nın yasaklı olduğu ülke var mı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunuyoruz. Türkiye'de ürettiğimiz ve satışa sunduğumuz ürünlerimiz Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından onaylıdır.
Kampanyalar
Fanta'nın içine ne katıyorsunuz ? Neden bu kadar canımız istiyor ? Coca Cola böyle Fanta yapmayı nerden öğrendi?
Fanta’ya beğeninizi dile getirdiğiniz için teşekkür ederiz. Fanta’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, portakal suyu konsantresi (meyve oranı en az %3), asitliği düzenleyiciler (sitrik asit, sodyum sitrat), portakal aroma vericileri, koruyucu (potasyum sorbat), anti...
İçerik
8 nisandan sonra çekiliş varmı
Bir sonraki çekilişimiz 15 Nisan tarihindedir. İlginiz için teşekkür ederiz
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka