Hamburger menusunun içinde verilen Coca-Colanin tozdan oldugu doğru mu? Çünkü asitsitsiz . :)

06 Şubat 2014

Merhaba Billur,

 

Coca- Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Piyasaya sürdüğümüz ürünler arasında herhangi bir fark yoktur. Tüm piyasaya sürdüğümüz ürünler Coca-Cola kalitesinde üretilmektedir ve bu noktalarda satışı yapılan ürünlerimizin uygunluğu teknik ekiplerimiz tarafından sürekli  denetlenmektedir. Servis edilen Coca-Cola için de karbondioksit gazı, belirlenen Coca-Cola standartları dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
coca colayı bulan kişi ne kadar kazandı
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886 yılıda Eczacı Dr. John S. Pemberton tarafından üretildi. Pemberton, sonraki günlerde, oldukça beğenilen bu içeceği Jacob’s eczanesinin bahçesinde bardağı 5 cent’ten satışa sundu. O zamanlar bu lezzetli içeceğin günlük satış rakamı ortalama 5 bardaktı.  1888 yılında, Dr. Pemberton’...
Kampanyalar
Merhaba Coca Cola nın bu kapaklarından TR ye de gelecek mi? Gelekse ne zaman? https://www.youtube.com/watch?v=rWgCQgzJOU4
Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak yenilikçi ve öncü olma vizyonumuz çerçevesinde farklı kampanyaları ve yenilikçi ürünlerimizi sizlerle buluşturuyoruz. Şuan için bu ürünün satışı Türkiye’de yapılmamaktadır ancak yeterli talep ...
Marka
Bağımlılık yapıyor neden acaba
Günümüzde bağımlılık terimi yiyecek ve içeceklerle ilişkili olarak sıklıkla kullanılıyor olsa da, bağımlılık esasında ciddi bir sağlık sorundur. Şeker ve kafein uzun yıllardır güvenle kullanılan gıda maddeleridir ve bağımlılık yaptığına dair kati bilimsel kanıt bulunmamaktadır. Şeker ve kafein iç...
İçerik
coca cola hakkında neden böyle şeyler söyleniyo aslı varmı kim çıkardı bunları ??
200'den fazla ülkede faaliyet gösteren ve içecek sektörünün lideri bir şirket olarak, çalışanlarımızdan, paydaşlarımızdan ve tüketicilerimizden gelen istekleri göz önünde bulunduruyoruz. Toplumların sosyal ve ekonomik kalkınmalarına destek olmak, aynı zamanda toplum refahına katkıda bulunmak ve s...
Kampanyalar
ALDIĞIMIZ KOLANIN KARI SİYONİSTLERE GİDİLDİĞİ HAKKINDA NE DİYECEKSİNİZ
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi’nin kurulduğu günden bu yana hiçbir siyasi ya da manevi düşünce veya etnik grupla bir bağlantısı olmamıştır.
Kampanyalar
Elazığ fabrikası depremde herhangi bir hasar gördü mü? Üretim devam ediyor mu?
Elazığ’da meydana gelen depremde Elazığ fabrikamız ve Hazar Damla Su dolum tesisimiz herhangi bir zarar görmemiştir ve faaliyetlerine devam etmektedir.
Kampanyalar
Neden Coca-Cola Freestyle sadece İstanbul'da bulunuyor? Türkiye'nin diğer illerine (özellikle nüfuslu illere) niye göndermiyorsunuz?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Freestyle sistemini 2013 yılının sonunda pilot olarak Türkiye’ye getirdik ancak şu an için sistemimiz Türkiye’de kullanılmamaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak dönem dönem farklı uygulamalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.
Marka
Coca Cola neden yuksek fruktozlu misir surubu yerine saf seker kullanmiyor. Maliyeti arttirdigi icin mi?
Üretimimizde ya şeker ya da fruktoz-glikoz şurubu kullanılır. Her iki içerik üretim planlarımız doğrultusunda kullanılmaktadır.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka