Günde ortalama 3 lt kola tüketiyorum, ölür müyüm

19 Mart 2016

Merhaba Buğra,

 

Coca-Cola bir gıda maddesidir ve ölüme sebep olmaz. Coca-Cola'da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. Coca-Cola’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunarız. Ürünlerimiz ülkemizde de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın izni ile üretilir ve denetlenir. Ürünlerimiz, tüm gıda ürünleri gibi dengeli ve yeterli bir beslenme ve fiziksel aktivite düzeni içinde makul miktarlarda tüketilmelidir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
forma kazananları bugün açıklanacaktı.Tam olarak ne zaman açıklanır.
4 Kasım 2016’da gerçekleştirilen forma çekiliş talihlilerimizin tam listesi takiminlakolkola.com adresindeki forma talihlileri bölümünde yayınlanmıştır.
Marka
coca cola bir ülkede sarıldığın zaman cola veren bir cola makinesi kampanyası yapmıştı aynısı Türkiye'de olacak mı ?
Öncelikle ilginiz içinteşekkür ederiz. Pazarlama kampanyalarımız dahilinde, dönemsel olarak Türkiye’de de benzer uygulamalar gerçekleştirmekteyiz. Örneğin Sevgililer Günü dönemine özel 2013 yılında hayata geçirdiğimiz Sesli Sevgi Makinesi aktivasyonumuz. Bkz:<a href=" http://www.youtube.com/watch?v=SlGsTN" target="_blank"> http://www.youtube.com/watch?v=SlGsTN</a>...
Marka
Coca Cola Vanilya Turkiyede satisi var mi ?
Evet, kısa bir süre önce <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Vanilya ürünümüzü A101 mağazalarında beğeninize sunduk.
Marka
cocacolanın formüllerinitüm üretici firmalar bilirmi yoksa sadece amerikadan mı marmelatı getirip su ve asit gaz karıştırılıyor sonrada şişe
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya kendine özgü lezzetini veren konsantremiz, dünyanın farklı noktalarındaki konsantre fabrikalarımızda üretiliyor ve tüm üretim tesislerimize hazır olarak geliyor.
İçerik
devamlı coca-cola içicisi olarak cam şişeyi tercih etmekteyim.peki cam şişede bulunan coca-colanın tadı niye farklı?
Kullandığımız tüm ambalajlar, ulusal ve yerel yönetmeliklere uygundur ve ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. 1886'dan bu yana <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> aynı standartlarda üretilir. Tüm gıda maddeleri gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da uygun şartlarda saklandığında, son kullanma tarihine kadar lezzetini ilk gün...
İçerik
ÖNCEDEN LİTRELİK ÜRÜNLERİNİZİN KAPAKLARININ ALTINDA ÜRÜNÜNÜZÜN GAZI KAÇMASIN DİYE MAVİ BİR PLASTİK MALZEME VARDI..NEDEN ARTIK YOK?
Eskiden ürünlerimizin kapaklarında bulunan plastik malzeme, ürün sızdırmazlığını sağlamaya yarayan bir malzemeydi. İlerleyen kapak teknolojisi ve malzemesiyle, sızdırmazlık tek parçalı kapak ile sağlanmaya başlandı. Tek parçalı kapaklar sayesinde hem daha az plastik atık ortaya çıkıyor hem de ürü...
Marka
Coca Cola nın içinde kısırlaştırıcı madde varmış doğru mu
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> kısırlığa neden olmaz. Hiçbir içecek veya yiyeceğin kısırlığa sebep olduğu kanıtlanmamıştır. Kısırlık birçok sebebi olabilen karmaşık bir tıbbi durumdur. Kısırlık nedenleri ve tedavisi ile ilgili hekime danışılmasını öneririz.
İçerik
Şu sıralar Coca-Cola'ya aşırı tepki var neden sadece bunun üstüne yoğunlaşıyorlar ve neden tepkinizi koymuyorsunuz?
200'den fazla ülkede faaliyet gösteren ve içecek sektörünün lideri bir şirket olarak, çalışanlarımızdan, paydaşlarımızdan ve tüketicilerimizden gelen istekleri göz önünde bulunduruyoruz. Toplumların sosyal ve ekonomik kalkınmalarına destek olmak, aynı zamanda toplum refahına katkıda bulunmak ve s...
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka