günde ideal kola tüketimi kaç litre olmalıdır

02 Mart 2014

Merhaba Tayyar,

 

Tüketilen tüm gıda ve içecekler kaynağı farketmeksizin kalori alımına katkıda bulunur. Tüketicilerimizin bilinçli tercihler yapabilmesi için, Coca-Cola da dahil tüm ürünlerimizin enerji ve besin değerleri ambalajlarımız üzerinde yer almaktadır. Coca-Cola’yı da tüm gıda maddeleri gibi, enerji dengenizi (aldığınız ve harcadığınız kalorilerin dengesini) ve sıvı alımınızı göz önünde bulundurarak tüketmenizi tavsiye ederiz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
330 ml kutu kolaların altında kucuk yuvarlak renkte benekler var bunun anlamı nedir.her renk var.
Kutuların altında yer alan renkler, kutu tedarikçilerinin belirlemiş olduğu izlenebilirlik kodlarıdır.
Marka
Coca Cola'nın formülü Atlanta'da saklanıyor ve kimse bilmiyosa bu kola nasıl üretiliyor peki çalışanlar bile bilmemesine rağmen ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın orjinal formülü Atlanta’daki müzemizde saklanmaktadır. Formüle bağlı kalınarak hazırlanan konsantre <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya ait konsantre fabrikalarında üretilir.
İçerik
Coco Cola'yı içince bazen niye gözümüzden yaş geliyor?
Ürünümüzün tıbbi olarak bilinen böyle bir etkisi bulunmamaktadır. Bahsi geçen durumun size rahatsız etmesi durumunda hekiminize danışmanızı öneririz.
İçerik
bu biraz soru değil de hani kampanyalar yapıyorsunuz ya o kampanyalara yine gamesultan g-cash ekleseniz olmazmı ?
Önümüzdeki dönemlerde farklı kampanyalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.
Marka
Merhaba Coca Cola cherry ürününü Migros’ta bulamıyorum ürün kalktımı?
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi belirli satış noktaları üzeri...
Marka
1957'de çıkan cam şişe tüm zamanların en güzel şişesi gerçekten hep bu şişyle dvm edn ama 1915'deki göbekli şişdn istyrz çok doyrc gzkyr. :)
Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederiz. Nostaljik ambalajlarımızı farklı kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız. Dolayısıyla önümüzdeki dönemlerde yine bu tip ambalajlarımızı siz sevenlerimizin beğenisine sunmaktan mutluluk duyarız.
Marka
Cola neden bu kadar şekerli ? Eskiden tadı daha güzeldi . Şekersiz içiyorum Zehirlenecek şekilde şeker var.
Bir bardak (250 ml) <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da 28 gram şeker bulunmaktadır.Tüketicilerimizin dengeli bir yaşam tarzı sürdürmelerine yardımcı olabilmek için, ürünlerimiz ve içerikleri hakkın da bilgi sunmanın yanı sıra, damak tatlarına uygun seçenekleri de sunmanın önemine inanıyoruz. Bazı tüketicilerimizin içe...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka