günde 4 litre içiyorum mideme ne ypar asit eritirm,i

04 Kasım 2015

Merhaba Adem,

 

Coca-Cola’nın içindeki asit miktarı, günlük hayatta tükettiğimiz limon, portakal, greyfurt gibi birçok gıdada bulunan asitle benzer özellikte. Midemiz, çok çeşitli yiyecek ve içeceğin sindirimini kontrol altında tutacak yapıdadır. Bu nedenle gazlı içecekler sağlıklı bir mideye zarar vermez.

Coca-Cola’yı tüm gıda maddeleri gibi, enerji dengenizi (gıda yoluyla aldığınız kalorilerin fiziksel aktivite ile harcanması) ve sıvı alımınızı göz önünde bulundurarak bireysel ihtiyaçlarınıza uygun şekilde fazla olmamak kaydıyla tüketmenizi tavsiye ederiz.  

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Kapaktan cikan kolayi bakkalin vermemesi gibi bi durum var mi
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak hem tüketicilerimizin hem de satış noktalarımızın kampanya ve promosyonlarımızdan diledikleri gibi faydalanabilmeleri önceliklerimiz arasında yer alıyor. Ancak satış noktalarımızdan bazıları, kampanyaya katılmamayı tercih edebiliyorlar. Biz de bu seçimi onlara bırakıyoruz...
Marka
coca cola özütü yurtdışından mı ithal ediliyor? türkiyeden mi temin ediliyor? yurtdışından temin edilen özüt var mı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın konsantresi, Türkiye ile birlikte tüm Avrupa’nın da konsantresini sağlayan İrlanda’daki konsantre fabrikasından gelmektedir.
İçerik
Coca Cola 'nın 0,33 lt'lik kutusunda kaç küp şeker bulunuyor ?
Bir bardak (yaklaşık 250 ml) <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da 28 gram yani yaklaşık olarak 7 küp şeker bulunmaktadır.
İçerik
"Kullanılan şeker ve fruktoz-glukoz şurubu paket üzerine kodlanmıştır." ne demek? ne tür bir şeker ve şurup kullanıyorsunuz?
Ürün içerisinde şeker veya fruktoz-glukoz şurubu kullandığı belirtilmektedir. Hangi içeriğin kullanıldığını bu kodlamayı kontrol ederek öğrenebilirsiniz. Tüm ürün içeriklerimiz güvenlidir ve gıda otoriteleri tarafından onaylıdır.
İçerik
coco cola kaç yılında üretildi
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ilk olarak 1886 yılında ferahlatıcı bir içecek olarak üretilmiştir.
Marka
Coca-Cola'nın içindeki kanserojen karamel boya miktarı ne kadar ?
Türkiye'de ürettiğimiz ürünlerimiz Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından onaylıdır. Ürünlerimizin uluslararası kalite standartlarında olması ve tüketicilerimizin bize karşı güvenini sağlamak ve korumak en önemli önceliğimizdir. Fırınlanmış ve ısıtılmış gıdaların hepsinde olduğu gibi, C...
İçerik
Coca Cola'nın Amerika Birleşik Devletleri'nden sonra hangi ülkede daha çok satılıyor?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, Amerika Birleşik Devletleri’nden sonra en çok Meksika’da tüketilmektedir.
Kampanyalar
FANTA CITRUS VE ÇİLEKLİ NEDEN ÜLKEYE GETİRMİYORSUNUZ ? YURT DIŞINDA İÇTİM GAYET LEZZETLİYDİ GETİRİLMESİNİ RİCA EDERİM.
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi belirli satış noktaları üzeri...
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka