cola bir gıda mıdır ?

03 Mart 2016

Merhaba Poyraz,

 

Evet, Coca-Cola kendine özgün tadı ile tüketime hazır bir gıda ürünüdür.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
kol kola kokokola hediyelerini kazanırsam bir hiç param gitmeyecek değilmi?(kdv vs dahil)
Hayır, takımınla kol kola kampanyamızla birlikte takımınıza destek olmak veya hediye kazanmak için katılım dair tüm ücretler şirketimiz tarafından karşılanıyor.
Marka
Coco cola'da neden anime karekterleri yok mesela League Of Legends yapmıştınız neden anime karekterleri yok Mesela kuroko,issei,rias,naruto
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde dönemsel olarak farklı kampanyalar gerçekleştiriyoruz. Şuan için Türkiye’de böyle bir çalışmamız bulunmuyor. Önümüzdeki dönemlerde, yine çeşitli kampanyalarımızı siz tüketicilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz.
Marka
koladaki asitlerin zararı varmıdır günde tüketmemiz gereken en fazla kola miktarı varmıdır, birde kolaların üstünde fatih adı neden yok :)
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın da içinde bir miktar asit bulunur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'ya keskin lezzetini vermek için fosforik asit kullanıyoruz. Fosforik asit alkolsüz içecekler de dahil olmak üzere çoğu gıda maddesine asitliği düzenleyici olarak kullanılır. Fosforik asit gıda sektöründe peynir ve bazı süt ürünlerinin üre...
İçerik
500 ml lik cocacola içiyorum günlük şeker ihtiyacımın yüzde kaçını karşılıyorum böylece ?
250 ml. yani 1 bardak <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 28 gr. şeker içerir. Kalori ihtiyacınızın hesaplanabilmesi ve yüzdesel bir rakam verilebilmesi için bazal metabolizma hızınız gibi bir takım parametrelerin bilinmesi gerekir. Bu konuda bir uzmana danışmanızı tavsiye ederiz.
İçerik
coca cola nın içindekileri soyluyorsunuz neden baska bir firma cola nin icerigini degistirip uretmiyor??
Kolalı içecekler Türk Gıda Kodeksinin Alkolsüz İçecekler Tebliğine uygun olarak üretilir. Tebliğe göre “su ve kendine özgü aroma maddeleri ve/veya diğer bileşenler ve/veya kafein ile şeker ilave edilerek veya edilmeden tekniğine göre üretilen ve karbondioksit ile gazlandırılmış olan içeceklere”  ...
İçerik
coca cola yı teneke kutudan, pet şişeden ve cam şişeden içtiğimde ayrı ayrı tatlar alıyorum.bunun nedeni nedir ?
Kullandığımız tüm ambalajlar ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Bu nedenle <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tadında ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez.  Sorunuzun yanıtını bir de  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek Kalite Güvence Müdürü Ali Ekinci’den dinleyebilirsiniz.
İçerik
coca cola neden sıcak olduğunda iğrenç bir tada bürünüyor? Soğuk içinizdeki kasıt nedir?
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.
Marka
coca colanın mideye zarar verdiği söyleniyor doğru mu
Meşrubat, meyve suyu, limon, portakal, greyfurt, domates gibi pek çok gıda asidik özellik gösterir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın da içinde bir miktar asit bulunur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın asitlik değeri limon, portakal, greyfurt gibi gıdalarla benzer özellik gösterir. Midemiz, çok çeşitli yiyecek ve içeceğin sindirimini ...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka