çocukluğumda 1.5 lt yada daha fazla gramajda cam şişede üretiliyordu tekrar piyasaya cıkma şansı varmı?
23 Şubat 2015
Merhaba Murat,
Coca-Cola Şirketi olarak, dönemsel olarak farklı ambalajlarımızı sizlerle buluşturuyoruz. Önümüzdeki dönemlerde de, yine çeşitli kampanyalarımızı siz tüketicilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da %85 oranında su, şeker, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunuyor.
Hayır. Coca- Cola’nın icinde su, seker, karbondioksit, renklendirici karamel, fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur. Tüm ürün içeriklerimiz güvenlidir ve ilgili ulusal ve uluslararası kurumlarca kullanımı onaylıdır.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak, bireysel ve kurumsal paydaşlarımızın ihtiyaçlarını, beklentilerini ve taleplerini dikkate alıyor, faaliyetlerimizi bu doğrultuda yönlendiriyoruz.
Ülkemizde gerçekleştirdiğimiz kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarını yürütmek üzere 2009 senesinde kurduğumuz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Ha...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın orjinal formülü Atlanta’daki müzemizde saklanmaktadır. 129 yıldır gizli formülümüzü başarılı şekilde saklayabilmemizin nedeni detayları paylaşmadan en iyi şekilde koruyabilmektir. Sorunuzun yanıtını detaylı bir şekilde sizinle paylaşamamamızın nedeni de budur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı kendine ö...
Bahsettiğiniz mavi plastik ürün sızdırmazlığını sağlamaya yarayan bir malzemedir. İlerleyen kapak teknolojisi sayesinde tek parça kapak adı verilen ve ürünlerimizde de kullandığımız kapak türleri ortaya çıkmıştır. Bu nedenle eski contalı kapak kullanımına gerek duyulmamaktadır.