coco cola önceden daha fazla asitliydi simdi ise asidi azaltildi mi

10 Kasım 2014

Merhaba Ömür,

 

Coca-Cola, 1886'dan bu yana aynı standartlarda üretilir. Halk dilinde asit olarak tanımlananCoca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal bulunan karbondioksit gazıdır. Karbondioksit gazı, gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Üretim sırasında Coca-Cola’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. Coca-Cola ürünü piyasaya sürüldüğü ilk günden bu yana karbondioksit gazı kullanım miktarında değişiklik olmamıştır. Tüm gıda maddeleri gibi uygun koşullarda saklandığında lezzetini ilk günkü gibi korur.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Daha soğuk Koka Kola için bir projeniz var mı
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.
Marka
verdiğiniz yanıtı facebookta paylaşmak istedim ve sizi etiketlemek istediğimde Coca Cola Türkiye sayfanızın olmadığını farkettim
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Türkiye’nin resmi Facebook adresine de aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. <a href=" https://www.facebook.com/cocacolaturkey/" target="_blank"> https://www.facebook.com/cocacolaturkey/</a>
Marka
adıma kargo geldi aras korgo aradılar haberım yok bıseyden hediyemi bu?
Takımınla kol kola kampanyamız dahilinde takımınıza destek verip çekilişlerimize katıldıysanız, ödül kazanmış olabilirsiniz. Takiminlakolkola.com adresindeki talihliler kısmında çekilişe katılırken belirttiğiniz isim ve bilgilerle sorgulayabilirsiniz.
Marka
İçindekiler kısmında şeker(s) glukoz(f)* yazıyor. Bu parantez içindekilerin anlamı ne?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glukoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur. Ürün içerisinde şeker (S) veya fruktoz-glukoz şurubu (F) kullandığı ambalajlarımızda belirtilmektedir. Bu...
İçerik
Kapaktaki şifreleri gönderdim. Birisinde lisanslı atkı ve birisinde lisanslı top hediye çıktı bunlar 15 gün icerisinde elimde olur mu iyi ca
Kazanmış olduğunuz ödül, takımınıza destek olduğunuz günden itibaren ortalama 15 iş günü içerisinde Aras Kargo ile adresinize teslim edilecektir.
Marka
Coca-Cola neden İsrail'de satılmıyor?
İsrail’de de <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünleri satılmaktadır.
Kampanyalar
Dünya çapında Coca-Cola olarak anılan marka, neden Büyük Britanya'da Coke adını almaktadır?
Coke kısaltması <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı ifade eder. İlk olarak 1941 yılında bir dergi ilanında kullanılmaya başlanmıştır. Kampanyada ‘Coke means <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ (Coke <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> demektir) ifadesi ile kısaltmanın anlamı verilmiş, kampanya sonrası kabul gören Coke kısaltması, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> yerine de kullanılmaya başlan...
Marka
renklendiriciyi sağlayan madtede kansorejen madte oduğunu söylüyorlar doğrumudur ve amarikada yasaklanmış bundan dolayı haberlere çıktı bu
ABD’de Kaliforniya dahil olmak üzere hiçbir eyalette 4-MEI maddesinin yasaklanması söz konusu değildir. ABD’nin Kaliforniya Eyaleti Gıda Otoritesi, eyaletteki tüm gıda üreticilerinden karamel kullanımı sırasında oluşan 4-MEI (4-Methylimidazole) maddesinin oranının fikirbirliğine varılmış bilimsel...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka