cocacola'nın üzerinde"soğuk içiniz" yazılı bir ibarenin nedeni sıcak ortamda içerisindeki maddelerin aktifleserek zararlı hale gelmesimidir
16 Nisan 2014
Merhaba Merve,
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan Coca-Cola, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. Coca-Cola'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir. Bu nedenle soğuk içilmesi tavsiye edilir.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero ürünümüz şekersizdir. Şeker yerine ürünü tatlandırmak için düşük kalorili tatlandırıcılar kullanılır. Ürün ambalajında da belirtildiği gibi bu tatlandırıcılar aspartam, asesulfam-k, potasyum ve sukralozdur.
Bir sonraki forma çekilişimiz 21 Aralık’ta gerçekleştirilecek olup talihliler 26 Aralık tarihinde sitemizden duyurulacaktır. Bu tarihe kadar takımınıza destek olarak, anında size özel hediyeler kazanıp forma çekilişimizde kazanma şansınızı arttırabilirsiniz.
Tasarımcı Hande Çokrak’ın hazırladığı “Born to be wild” koleksiyonu Mudo’nun Maid For Love tasarımıyla birleşti ve sınırlı sayıda Mudo mağazalarında yer aldı.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde hayvansal bir içerik bulunmaz. Son teknoloji kullanılarak el değmeden ve yüksek kalite standartlarında ürettiğimiz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da bahsi geçen durumun olması mümkün değildir.
Dilerseniz fabrikalarımızı yerinde ziyaret edebilir, yüksek kalite şartlarının sağlandığına sizler ...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın konsantresi, Türkiye ile birlikte tüm Avrupa’nın da konsantresini sağlayan İrlanda’daki konsantre fabrikasından gelmektedir.
Ürün ambalajlarımızda da belirttiğimiz gibi, şeker eklenen ürünlerimizde pancardan elde edilen şeker veya glikoz/fruktoz şurubu kullanmaktayız. Her iki ürünü de ülkemizdeki kamu ve özel sektör kuruluşlarından temin etmekteyiz.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın orjinal formülü Atlanta’daki müzemizde saklanmaktadır. 128 yıldır gizli formülümüzü başarılı şekilde saklayabilmemizin nedeni detayları paylaşmadan en iyi şekilde koruyabilmektir. Sorunuzun yanıtını detaylı bir şekilde sizinle paylaşamamamızın da nedeni budur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı kendine ö...