Coca colada artık daha çok şeker tadı alıyoruz ve asit oranında da düşüş var eski tadını özler olduk ?
11 Ağustos 2015
Merhaba Edis,
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Coca-Cola, 1886'dan bu yana aynı standartlarda üretilir. Uygun koşullarda saklandığında ürünlerimiz lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.
Üretim süreçlerimizi görmek için<a href=" http://coca-colafabrikasi.com" target="_blank"> http://coca-colafabrikasi.com</a> web adresini ziyaret edebilir ya da <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İletişim Merkezi’ni arayarak ( <a href="tel:4443040">444 3040</a> ) gerçek fabrika gezisi için rezervasyon yaptırabilirsiniz.
Üzülerek belirtmek isteriz ki belirli promosyon dönemlerimiz dışında hediye gönderimi yapamıyoruz. Sosyal medya hesaplarımızı ve televizyon reklamlarımızı takip ederek, promosyon dönemlerimizden ve hediye gönderimi yaptığımız yarışmalarımızdan haberdar olabilirsiniz.<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> markalı tüm ürünleri...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886 yılında Eczacı Dr. John Pemberton tarafından üretilmiştir. 1887 yılında John Pemberton “<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şurubu ve Özütü” etiketinin telif hakkını ABD Patent Ofisi’nde tescil ettirmiştir.
Öncelikle ilgiliniz için çok teşekkür ederiz. Ancak reklamlarımızla ilgili tüm süreçleri birlikte çalıştığımız ajanslarımız yürütüyor. Dışarıdan gelen teklifleri ne yazık ki kabul edemiyoruz.
Merhaba Ersan, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak markalarımıza farklı dönemlerde, farklı reklam ve pazarlama çalışmaları yapmaktayız. Önümüzdeki dönemlerde farklı kampanyalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.