Coca-Cola, yılda 110 milyardan fazla tek kullanımlık şişe üretiyor bunun yerine neden depozitolu şişelere yönelmiyorsunuz ?

20 Şubat 2019

Merhaba Caner,

Coca-Cola Şirketi olarak ürün ambalajlarımızı atık olarak değil ekonomik bir değer olarak görüyoruz. Bu nedenle bu ambalajların döngüsel ekonominin bir parçası olabilmesi için yetkilendirilmiş kuruluşlar aracılığı ile çevresel ve ekonomik olarak sürdürülebilir bir altyapının kurulması için tüm paydaşlarımızla birlikte hareket ediyoruz. Bu çerçevede mevzuat ile belirlenmiş geri kazanım yükümlülüklerimizi her yıl artan oranlarda yerine getiriyoruz.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Neden Beyaz Kola Yapmıyorsunuz Hep Siyah Kola
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın rengi içerisinde bulunan, “renklendirici karamel”den dolayı koyu kahverengidir.
İçerik
TENEKE KUTULARIN ALTINDAKİ FARKLI RENKLER VE ANLAMLARI
Kutuların altında yer alan renkler, kutu tedarikçilerinin belirlemiş olduğu izlenebilirlik kodlarıdır.
Marka
Coca-Cola Şoför arıyor mu?İstanbul'da.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi markalarının, üretim, satış ve dağıtım sorumluluğu, Türkiye ile birlikte 10 farklı coğrafyada faaliyet gösteren <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek A.Ş. tarafından gerçekleştirilir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek bağlantılı iş başvuruları için ise www.cci.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kampanyalar
coco cola ders çalışmama engel olur mu acaba konsatrasyon açısından vs.???
Hayır olmaz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüketicilerimize her zaman mutluluk dağıtan bir marka olmuştur. Size hem dersleriniz de hem de sınavlarınızda başarılar dileriz. J
İçerik
Neden türkiyede limonlu böğürtlenli vs. Kola çeşiti yok
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi belirli satış noktaları üzeri...
Marka
lise zorunlu kış stajı alıyormusunuz alıyorsanız hangi bölümleri alıyorsunuz ve nereden başvurabiliriz?
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. 2015-2016 dönemi staj başvuruları 30 Nisan 2015 tarihine kadar alınmış olup, bu tarih itibariyle başvuru linkimiz kapanmıştır. 2016-2017 dönemi staj programı başvuruları Eylül 2015 tarihinde başlayacaktır.
Kampanyalar
şiya bu kolanın böceğini mi azalttınız naptınız eskisi gibi burnumu yakmıyo :D siz geri koyun o böcekleri kafeinleri öyle daha iyiydi :D
Sizi üzmek istemeyiz ama  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içinde böcek bulunmaz  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'ya rengini “renklendirici karamel” verir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek olmadığını gösteren raporu aşağıda inceleyebilir aynı zamanda<a href=" http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/" target="_blank"> http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/</a> linkinden de detaylı bil...
İçerik
kutu kola nın tadının bize daha iyi gelmesinin sebebi psikolojik mi ?
Gıda ürünlerinin tadı ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Kullandığımız tüm ambalajlarımız ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Tüm gıda ürünleri uygun koşullarda saklanmalıdır. Böylelikle lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka