coca cola'yı kaynatarak içsek bir şey olurmu? denemek istiyorum

03 Mart 2014

Merhaba Ömer,

 

Coca-Cola’yı kaynatarak içmemeniz gerekir. Coca-Cola kendine özgün tadı ile tüketime hazır bir gıda ürünüdür. Coca-Cola, ambalajında da belirtildiği gibi soğuk içilmesi tavsiye edilir. Coca-Cola'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Tekrar 1lt cam şişe Coca Cola istiyorum ama artık yok. Tekrar satsanız olmazmı ?
1 lt. cam şişe ürünümüz, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın 125. Yılına özel olarak satışa sunulan ambalajlarımızdan bir tanesi olup, bu tip nostaljik ambalajları kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız.
Marka
Coca Cola Freestyle makinesini nerde bulabilirim?
İlginiz için çok teşekkür ederiz. 2013 yılının sonunda pilot olarak Türkiye’ye getirdiğimiz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Freestyle sistemine şuan için son verdik. Önümüzdeki dönem planları kapsamında yeniden kurulması değerlendirilmektedir.
Marka
coca colayı kim buldu ismi yok mu adamın ve ya kadının???
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886 yılıda Eczacı Dr. John S. Pemberton tarafından üretildi.
Kampanyalar
Bir sonraki ''Takımınla Kolkola'' çekilişi ne zaman yapılacak?
Merhaba Ömer, Çekilişlerimiz haftalık olarak yapılmaktadır ve bir sonraki çekilişimiz 8 Nisan tarihinde gerçekleştirilecektir.
Marka
ben çekilişe katıldım bana indim kazandınız dedi birde çekiliş sonuçlarını nası öğrene bilirim kazanıp kazanamadığımı
4 Kasım 2016 tarihinde gerçekleştirilen forma çekilişimizin talihlilerini takiminlakolkola.com sitesinde yer alan “talihliler” bölümünden öğrenebilirsiniz.
Marka
Coca Cola 330 ml geniş ve kısa tenekeleri neden kaldırdınız
Belirli dönemlerde global pazarlama stratejilerimiz kapsamında ambalaj üzerinde değişikliler yapmaktayız ancak bu değişiklikler ürünün içeriğiyle ilgili değildir.
Marka
Bu sorulara gerçekten doğru cevap veriyomusunuz?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> olarak “Merak Ettim” adını verdiğimiz platformu, tüketicilerimizle birebir ve şeffaf iletişim kurma yaklaşımımızın bir uzantısı olarak hayata geçirdik. Tüketicilerimizin şirketimize ve ürünlerimize güveni en önemli önceliklerimizden biridir. Sorularınızı bilimsel bilgiler ışığında ve 12...
Kampanyalar
iki adet sorum var. 1) eski coca cola tadı artık yok. neden? 2) coa cola şişesi devrildiğinde bütün asidi kaçıyor. ne yapılmalı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 1886'dan bu yana aynı standartlarda, formülünde hiçbir değişiklik olmadan üretiliyor. Halk dilinde asit olarak tanımlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Gazlı ürünlerde, ürüne sıvı hale getirilerek eklenen karbondioksit gazı ürün açı...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka