Coca-Cola'yı çok tüketmek sağlığımız için bir zararı varmıdır ?

24 Mart 2014

Merhaba Anıl,

 

Coca-Cola'da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. Coca-Cola’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunarız. Ürünlerimiz ülkemizde de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın izni ile üretilir ve denetlenir. Tüm ürünlerimiz, dengeli ve yeterli bir beslenme ve fiziksel aktivite düzeni içinde makul miktarlarda tüketilebilir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Neden Cola soğuk içilir
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir. Bu nedenle soğuk içilmesini tavsiye ediyoruz.
İçerik
cappy %100portakalın içinde neler var
Cappy %100 portakalın içinde konsantreden üretilmiş portakal parçacıklı portakal suyu (%100), su ve aroma vericiler bulunmaktadır.
İçerik
1 lt kampanyasında ürünleri nereden alabilirim
Kazanmış olduğunuz ürünü, kampanyaya katılmış veya promosyon afişi bulunan satış noktalarından (ağırlıklı olarak bakkallardan) alabilirsiniz.
Marka
ŞUANDA BİR KAMPANYANIZ VARMI ACABA ?
Evet, 30 Eylül 2016 tarihine kadar <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, Fanta ve Sprite 200 ml. depozitolu cam şişe ürün kapaklarının altında milyonlarca <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, Fanta ve Sprite 200 ml. depozitolu cam şişe kazanma şansı var. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, Fanta ve Sprite 200 ml. depozitolu cam şişe ürün kapaklarının altında  “DEP. 200ML B...
Marka
Kutu kolalarınız nerede üretiliyor?
Kutu <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünlerimiz Bursa ve Mersin fabrikalarımızda üretilmektedir.
Kampanyalar
İçindekiler kısmında "şeker veya glikoz-fruktoz şurubu" yazıyor. "Veya" ne demek? Hangisi kafanıza eserse onu mu koyuyorsunuz?
Bileşen olarak şeker veya glikoz-fruktoz şurubu üretim planlarımız doğrultusunda kullanılmaktadır.
İçerik
coca cola hangi modern yönetim yaklaşımlarını uyguluyor?
Şirketimize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Şirketimizin www.coca-colacompany.com adresindeki web sitesini ziyaret ederek, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> firmasının tarihçesi, farklı alanlardaki politikaları ve yöneticileri hakkında ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.
Kampanyalar
şeker olarak saf şeker mi kullanıyorsunuz yoksa vücuda oldukça zararlı olan glukoz ve fruktoz şuruplarını mı tercih ediyorsunuz? neden?
Üretimimizde ya şeker ya da fruktoz-glikoz şurubu kullanılır. Mısır şurubu olarak ta bilinen fruktoz-glikoz şurubu gıdalara tatlılık katmak amacıyla gıda endüstrisinde yaygın olarak kullanılır. Gıdalarda kullanımı güvenli ve resmi kurumlarca onaylıdır. İçecek endüstrisinde genellikle kullanılan ...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka