Coca cola'yı çok seviyorum ve kaynatarak içiyorum sakıncalımıdır ?

03 Eylül 2014

Merhaba Merkan,

 

Coca-Cola’yı kaynatarak içmemeniz gerekir. Coca-Cola kendine özgün tadı ile tüketime hazır bir gıda ürünüdür. Coca-Cola, ambalajında da belirtildiği gibi soğuk içilmesi tavsiye edilir. Coca-Cola'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Fantada sizin ürünüz değilmi ?
Türkiye’de 8 kategoride 16 markamızı tüketicilerimizle buluşuyoruz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> light, Fanta, Cappy, Damla, Damla Minera, Burn, Sprite, Schweppes, Fuse Tea, Powerade, Gladiator, SenSun ve RANI Türkiye’de sunduğumuz markalarımızdır.
Marka
New York’taki kolaların üzerinde New York yazısı ve o şehre özgü şekil var mı ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi 200'den fazla ülkede faaliyet gösteren global bir şirkettir. Her ülkenin kendi özelinde oluşturduğu bir reklam ve pazarlama stratejisi bulunmaktadır. Reklam ve pazarlama çalışmaları da bu stratejiye uygun olarak gerçekleştirilmektedir.
Marka
Vanilyalı kola alabileceğim bir market var önceden a101 vardı orada durduğunu söylediler
Merhaba Anıl, Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerle...
Marka
coca colanin cam sisesini depozitolu aliniyor. peki alinan siseler temizleniyormu.? yoksa temizlemedenmi dolduruluyor.?
Dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketi olarak en önemli önceliklerimizin başında kalitemiz gelir. Üretime girecek mamül ve yarı mamüller bu bilinçle değerlendirilir.  Üretimde kullanılan cam şişeler depozitolu ve depozitosuz olmak üzere ikiye ayrılır. Depozitolu şişeler tekrar kullanıma dahil ...
Kampanyalar
Coca cola twist reklamında dolabın kapağını açan gözlüklü kız kim?
Çalışma prensiplerimiz ve yapılan anlaşmalar gereğince, reklam filmlerimizde yer alan bazı oyuncuların bilgilerini paylaşamıyoruz. Reklamımıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.
Marka
Merhaba geçenlerde Ebay'de 15M a satılan formülünüze ‘GERÇEK TAD OLMAZ’ şeklinde yorum yapmıştınız. Neden? Eskiden beri formülü değiştimi?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886 yılından beri aynı standartlarda üretilmektedir.
Kampanyalar
Arabama reklam almak için ne yapmalıyım
Araç üzeri sponsorluk faaliyetlerimizi kendi bünyemizdeki ve anlaşmalı iş ortaklarımızın araçları ile gerçekleştirmekteyiz. Bu nedenle şu an için talebinizi olumlu değerlendiremediğimizi belirtmek isteriz.
Kampanyalar
Neden kutu kolaların 2.5 lt kolalardan daha çok asiti var ve tadı daha güzel ?
Kullandığımız tüm ambalajlar ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Bu nedenle <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tadında ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez.  Sorunuzun yanıtını bir de <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek Kalite Güvence Müdürü Ali Ekinci’den dinleyebilirsiniz.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka