Coca-Cola şişesi üzerinde içindekiler kısmında Coca-Cola özütü yazıyordu ama şimdi yok. Neden?
22 Şubat 2014
Merhaba Abdullah,
Etiketlerimizde belirttiğimiz “Coca-Cola özütü”, Türk Gıda Kodeksi’nin ilgili yönetmelik ve tebliğlerinde yapılan değişikliklere bağlı olarak “doğal aroma vericiler” olarak belirtilmeye başlanmıştır.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın ilk nakliyatı, parlak kırmızı fıçılarla yapıldığı için, günümüzün en sevilen içeceğinin simgesi de kırmızı olmuştur.
Merhaba Zekiye,
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> şirketi olarak markalarımızın yıllık iletişim faaliyetlerini, uzun dönemli iletişim platformları kurmak ve bu platformların sürekliliğini sağlamak hedefiyle planlıyoruz. Bu kapsam içinde değerlendirebileceğimiz projelere de planlarımız paralelinde destek olmaya çalış...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Freestyle sistemini 2013 yılının sonunda pilot olarak Türkiye’ye getirdik ancak şu an için sistemimiz Türkiye’de kullanılmamaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak dönem dönem farklı uygulamalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.
Ürünlerimizin tüketici satış fiyatları, satış noktalarımız tarafından (bakkal, market, grossmarket vb.) belirleniyor ve piyasa şartlarına göre değişiklik gösterebiliyor. Ürün maliyetlerimizi ise hammadde, paket boyutu, ambalaj gibi pek çok etken belirliyor. Bu unsurlar da piyasa şartlarına göre z...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> orjinal şişe, 1900’lerin başlarında moda olan bir giysiye benzemesi nedeniyle hobble-skirt (dar etek) tasarımı olarak adlandırılır.