Coca Cola'nın su politikası özetle nedir? İleride su kıtlığı olursa, suyu olan ülkelere savaş mı açacaksınız?

16 Şubat 2014

Merhaba Mahmod,

 

Coca-Cola olarak faaliyet gösterdiğimiz tüm ülkelerde su kaynaklarının korunmasını toplumsal hayatın, çevrenin ve işimizin sürdürülebilirliği açısından hayati olarak görüyoruz. Küresel olarak 2020 yılına kadar tüm ürün ve üretim süreçlerimizde kullandığımız suya eş miktarda suyu ürünlerimizi sunduğumuz toplumlara ve doğaya geri kazandırmayı hedefliyoruz. Bu taahhüdümüzü gerçekleştirebilmek için su kullanım oranlarımızı her sene azaltıyoruz. Bu çerçevede, küresel Coca-Cola Sistemi içinde en düşük su kullanım oranına sahip fabrikalar Türkiye’de bulunuyor. Bununla beraber, oluşan atık suyun kalitesinı artırarak su kaynaklarının olumsuz etkilenmesini önlerken diğer yandan geri kazanılan suyun operasyona döndürülmesiyle taze su kaynaklarının kullanımı azaltıyoruz. Üretimde kullandığımız suyu geri dönüştürmek için bir çok uluslararası standarttan daha ileri durumda olan su arıtma standartlarını kullanıyoruz. Ve son olarak, yürüttüğümüz toplumsal su projeleri ile su havzalarının korunması, tarımda verimli su kullanımının sağlanması, toplumun kaliteli suya erişimini hedefliyoruz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Ph değeri 2.5 gibi düşük bir değerken nasıl oluyorda zararlı olmuyor
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın pH’ı yaklaşık olarak 2.5’tir. Midemiz, çok çeşitli yiyecek ve içeceğin sindirimini kontrol altında tutacak ve pH (asitlik) dengesini kolaylıkla sürdürebilecek yapıdadır. Bu nedenle gazlı içecekler sağlıklı bir mideye zarar vermez.<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünler...
İçerik
coca cola'yı süt ile karıştırdığımızda ortaya çıkan sonuç ne anlama geliyor ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> kendine özgün tadı ile tüketime hazır bir gıda ürünüdür. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya süt eklendiğinde sütün içindeki protein renklendirici karamel ile birleşerek çökelme oluşturur ve bu beklenen bir sonuçtur. Dolayısı ile gördüğünüz protein ve renklendirici karamel karışımıdır. Sağlık açısından bir so...
İçerik
Coca Cola kimyasal madde içerirmi
Hayır, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur. Detaylı bilgi için hazırladığımız infografiği inceleyebilirsiniz.
İçerik
coca cola için yeni bir ülke pazarına girmek ve tercih edilen meşrubat markası olmak ne kadar zaman sürer?
Şu anda dünyanın hemen hemen her ülkesinde faaliyet gösteren bir içecek şirketiyiz. Faaliyete başlama ve operasyonlarımızı sürdürmede global bilgi birikimimiz ve yerel şişeleyici ortaklarımızla yarattığımız sinerji büyük önem taşıyor.
Kampanyalar
CEKİLİSE KATILDIM AMA NE KAZANDIGIMI NERDEN ÖGRENECEM BİLMİYOM YAYARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
Takımınla Kol Kola kampanyası kapsamında kazanmış olduğunuz ödül detayları, çekilişimize katılırken belirtmiş olduğunuz mail adresinize gönderilmiştir.
Marka
Coca Cola ' nın günlük tüketim miktarı maksimum ne kadar olmalı.?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> da tüm yiyecekler ve içecekler gibi dengeli ve yeterli beslenme düzeni içerisinde bireysel farklılıklar ve tüketilen gıdaların kaynağı farketmeksizin kalori alımına katkıda bulunacağı göz önünde bulundurularak makul miktarlarda tüketilmelidir. Bu nedenle tüketicilerimizin bilinçli terci...
İçerik
Coca-Cola'nın içerisindeki karamelde 4-MEI var mı?
Merhaba Eda,   Fırınlanmış ve ısıtılmış gıdaların hepsinde olduğu gibi, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da da eser miktarda 4-MEI vardır. Bu madde, fırınlama, ısıtma gibi pişirme işlemleri sürecinde gıdalarda doğal olarak eser miktarlarda oluşabilmektedir. Fırınlanmış yiyecekler, kahve, ekmek, soya sosu, bazı birala...
İçerik
Çoğu zaman aldığım Coca-Cola'nın tadı farklı oluyor. Soğuk içmeme rağmen her zaman o lezzeti yakalayamıyorum. Neden?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 1886'dan bu yana aynı standartlarda üretilir. Uygun koşullarda saklandığında ürünlerimiz lezzetini ilk günkü gibi korur.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka