Coca Cola nın Bursa Kestel Ovası fabrikasında kullanılan su nereden ve nasıl elde ediliyor? Ovanın kendi suyu mu kullanılıyor?

04 Eylül 2015

Merhaba,

 

Bursa fabrikamızda kullanılan su, Devlet Su İşleri’nin izin verdiği su kaynaklarından elde edilmektedir. Ayrıca Damla Doğal Kaynak suyumuz da Uludağ’daki doğal su kaynaklarından dolum hatlarına el değmeden taşınmakta ve şişelenmenktedir.  

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Ben Aydın'da oturuyorum kapakları biriktirdiği ama kapak verecek birde kampanyası katılan marketler hangileridir
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Neon Renkli Cam Bardak Promosyonu, 1 Ekim 2017 ve 31 Ocak 2018 tarihleri arasında Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde geçerlidir. Altın renkli kapaklı, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Orijinal Tat 2,5L Pet ve <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero 2.5 L Pet şişe ürünlerinin kapaklarından, içinde “2 Kapağa 1 Bardak Hediye” yazısı b...
Marka
Coca-Cola sizce neden bu kadar çok sevildi ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ulaştığı kitlelere iyimserlik ve hayata pozitif bakabilme konusunda ilham vermeyi amaçlayan bir marka. Bu bakış açısı ile 1886’dan beri değişmeyen eşsiz tadı birleşince ortaya ferahlatıcı ve lezzetli bir ürün çıkıyor.
Marka
10 dan fazla kapağım vardı hepsini kendi bilgilerimi girdim sorun olur mu ?
Hayır, olmaz. Kendi bilgilerinizle haftalık gerçekleştirilen çekilişlerimize 20 sefer katılarak takımınızı destekleme hakkınız bulunuyor.
Marka
1997 yılında çıkmıştı sanırım 500 ml pet şişeler vardı, artık göremiyorum satışta mıdır halen? değilse ne zaman üretimi durdu?
Ürün portföyümüzü ve ambalaj boylarını, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Bu doğrultuda ambalaj boylarımızı yenileyip farklı ambalaj boylarını tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Tüketicilerimizin beklenti ve ...
Marka
Eskiden kola içince burnumuz yanardı şimdi neden asit bu kadar az geliyor?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir. İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkil...
İçerik
bu ay çok çekilişe katıldım birden fazla forma gelebilirmi
Hayır, forma çekilişlerimiz kapsamında yalnızca bir forma kazanabilirsiniz. Ancak, takımınıza daha çok destek olarak çekilişimizde forma kazanma şansınızı arttırabilirsiniz.
Marka
zero neden sıfır şeker demenıze rağmen daha şekerli
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şekersiz ürünümüz düşük kalorili ürün portföyümüzde yer almaktadır ve şekersizdir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şekersiz ürünümüzü tatlandırmak amacıyla düşük kalorili tatlandırıcılardan suklaroz ve asesülfam K kullanılır.İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bi...
İçerik
Hangi departmanlarda gıda mühendisi çalıştırıyorsunuz ?
Türkiye’deki farklı iş birimlerimizde ve fabrikalarımızın özellikle Kalite Güvence bölümlerinde Gıda Mühendisi görev almaktadır.
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka