coca cola logosunun bir anlamı var mı? çağrıştırdığı bir arketip var mı?

10 Kasım 2015

Merhaba Hasan,

 

1886 yılında  Eczacı Dr. John S. Pemberton’ın bulduğu lezzetli ve serinletici içeceğe ismini Pemberton’un ortağı Frank Robinson verdi. Robinson iki “C” harfinin yan yana estetik duracağını düşünüp içeceğe Coca-Cola ismini verdi ve bugüne kadar değişmeyen Coca-Cola logosunu oluşturdu. Bu ismin 129 yıldır mutluluğu, paylaşımı çağrıştırdığını düşünüyoruz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca colanın tadı neden değişti?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir. İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkil...
İçerik
Ben Aydın'da oturuyorum kapakları biriktirdiği ama kapak verecek birde kampanyası katılan marketler hangileridir
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Neon Renkli Cam Bardak Promosyonu, 1 Ekim 2017 ve 31 Ocak 2018 tarihleri arasında Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde geçerlidir. Altın renkli kapaklı, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Orijinal Tat 2,5L Pet ve <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero 2.5 L Pet şişe ürünlerinin kapaklarından, içinde “2 Kapağa 1 Bardak Hediye” yazısı b...
Marka
Coca-cola 'nın 330ml. Metal kutusunun eski rengi daha kırmızıydı şuan daha soluk bir kirmizi acaba rengimi değişti?
Hayır, kutu ambalajlarda kullandığımız kırmızı renk, günümüze değişmeden gelmiştir.
Marka
coca colanın ceo kimdir
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketinin Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Muhtar Kent’tir.
Kampanyalar
Önceden ürünlerde Coca Cola yazardı şimdi neden değiştirildi Koka Kola yazıyor?
Sorunuzun cevabı için hazırladığımız videoyu izleyebilirsiniz.
Marka
içinde fare dışkısı dahil bir çok zararlı böcek bulunduğunu gibi bir çok yazı vardır ayrıca asiti yakışı olması zararlı olduğu söyleniyor
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> içerisinde ne fare dışkısı ne de böcek bulunmaz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüm ürünlerimiz gibi son teknoloji kullanılarak el değmeden ve yüksek kalitede üretilir. Ürünlerimiz dünyanın 200'den fazla ülkesinde yerel kurum ve kuruluşların onayı ve denetimi altında satışa sunulur. Türkiye’de Gıda, Tarım ve...
İçerik
Coca-Cola'yı çok seviyorum ve banada bir özel cc hazırlamanızı istiyorum :)
Öncelikle çok teşekkür ederiz. Üzerinde Batuhan yazan size özel hazırladığımız <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı da sizinle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.
Marka
Eskiden kola içtiğimde tadı çok iyi olurdu şimdi tadı yok asidi az şekeri çok fazla geliyor neden.
Merhaba Osman, Halk dilinde asit olarak tanımlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal olarak bulunan karbondioksit gazıdır ve gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Üretim sırasında <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar d...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka