Coca Cola içerisinde neden sadece şeker yok? fruktoz-glikoz şurubu koymaniz şart mi? Bu maddeler sağlığa zararlı değil mi?

18 Temmuz 2014

Merhaba Emrah,

 

Portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır.

Coca-Cola’nın içinde şeker veya glikoz/fruktoz şurubu kullanılır. Üretimimizde her iki içerik de üretim planlarımız doğrultusunda kullanılmaktadır. Yüksek Fruktozlu Mısır Şurubu (HFCS) sofra şekeri ile birbirine benzer  oranlarda fruktoz ve glikoz içermektedir. Dünyada gıda endüstrisinde yaygın olarak kullanılır. Sıvı halde olmasından dolayı kolay kullanımı ve ürünün yapısına uygunluğu nedeniyle gıda üreticilerinin tercih sebebidir.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
ben hergün içiyorum hergünde satıyorum çünkü marketçiyim bi zararını görmedim sadece isteğim ismimi yazmanız SUAT
Beğeninizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. “Bu <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Senin İçin” kampanyamız sona ermiştir. Önümüzdeki dönemlerde farklı kampanyalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.
Marka
merhaba biletixde bılet ındırımı her fılım ıcın gecerlımı
Cinemaximum kampanyamız 30 Eylül 2016 itibariyle son bulmuştur.
Marka
Delikanlı adam neden light cola içmez?
Böyle bir kural bulunmamaktadır. Portföyümüzdeki ürünlerin tamamı, tüm tüketiciler için satışa sunulmaktadır.
Marka
kola neden zararlı
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunarız. Ürünlerimiz ülkemizde d...
İçerik
Coca Cola'da çalışan bir dostumuz. dediki , makinaya farede karışıyormuş doğrumu ?
Tüm <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> çalışanları ürünlerimizin son teknoloji kullanılarak el değmeden ve yüksek kalitede üretildiğini bilirler. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde fare yoktur. Dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketi olarak tüketiciye ulaşan her bir ürünümüzün %100 kalitede olması en önemli önceliklerimizden bir...
İçerik
Türkiye'de fabrikanız var mı? Coca-Cola üretiyor musunuz?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın Türkiye’de 3 tanesi Damla Doğal Kaynak Suyu Fabrikası olmak üzere toplam 9 fabrikası bulunmaktadır. Markamızın lokomotifi olan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>,  Ankara, Bursa, Çorlu, Elazığ, İzmir ve Mersin fabrikalarımızda üretilmektedir.  Fabrikalarımızı ziyaret etmek isterseniz http://coca-colafabrik...
Kampanyalar
Eski tadını alamıyorum.Asidi hemen kaçıyor.Tadı değişiyor.Neden böyle?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir. Halk dilinde asit olarak tanımlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal bulunan karbondioksit gazıdır ve gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Ür...
İçerik
coca cola'nın hindistanın güneyinde tarım ilacı olarak kullanıldıgı dogrumudur ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886 yılında Eczacı Dr. John Pemberton tarafından ferahlatıcı bir içecek olarak üretilmiştir. Dünyanın 200'den fazla ülkesinde "gıda ürünü olarak" yerel kurum ve kuruluşların onayı ile üretilir ve denetlenir. Farklı bir amaç için kullanılması tavsiye edilmez.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka