Coca Cola 1980'li yıllarda da Koka Kola olarak şişelenmiş. Neden o zamandan bu güne kadar Coca Cola oldu ki?

29 Nisan 2014

Merhaba Ersan,

 

70’li yılların ortasında belirli bir süre “Koka Kola” yazısı, kapaklarda Coca-Cola logumuz ile birlikte kullanılmıştır. O günden günümüze tüm ambalajlarımızda Coca-Cola logosu kullanılmaya devam etmiştir. Türkiye’de 50. yılımızı kutladığımız bu yıl, duygularımızın gönülden bir ifadesi olarak adımızı Türkçe yazalım istedik. Bu sayede 50. yıla özel olarak Türkçe karakterler kullanılarak hazırlanan Koka-Kola kutularımız tüketicilerimizle buluşmak üzere raflarda yerini aldı.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
coca-colanın içinde alkol var mı
Türkiye’de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın Alkolsüz İçecekler Tebliği’ne uygun olarak ürettiğimiz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da alkol bulunmaz.    <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da alkol olmadığını gösteren raporu aşağıda inceleyebilir aynı zamanda<a href=" http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/" target="_blank"> http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/</a>...
İçerik
merak ettim ! beni işe alabilir misiniz ??
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Türkiye bağlantılı iş başvuruları için www.coca-colacompany.com/careers/ adresini ziyaret edebilirsiniz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi markalarının, üretim, satış ve dağıtım sorumluluğu, Türkiye ile birlikte 10 farklı coğrafyada faaliyet gösteren <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek A.Ş. tarafından gerçekleştirilir. C...
Kampanyalar
Coca Cola içeceklerinin bölgemizde bayiliğini yapmak istiyoruz. Kiminle iletişime geçmemiz lazım?
Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili size yardımcı olabilecek en yetkili birim Müşteri İletişim Merkezi’mizdir. Müşteri İletişim Merkezi’mize, <a href="tel:08502220224">0 850 222 02 24</a> numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Marka
1990'lı yıllarda içtiğimiz 1litrelik cam şişelerdeki, Coca Cola tadı şimdilerde hayal bunu ben değil çok fazla kişi söylüyor. Neden ?
Gıda ürünlerinin tadı ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Kullandığımız tüm ambalajlarımız ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Tüm gıda ürünleri uygun koşullarda saklanmalıdır. Böylelikle lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.
İçerik
Amsterdam da içtiğim coca-cola da daha az kafein mevcuttu,ama türkiyedeki coca-colada kafein miktarı daha fazla(içindekiler bilgisinde öyle yazıyo)
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın formülü tüm dünyada aynıdır, farklılık göstermez.
İçerik
Merhabalar kutu kola ambalajı olarak kullanılan alüminyum malzemenin tam olarak maliyeti nedir ?
Ambalaj maliyetleri piyasa şartlarına göre zaman içinde değişiklik gösterdiğinden net bir rakam paylaşamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Kampanyalar
Coca Colanın reklam, kampanya yada bu programı yapmasına gerek varmıda bu kanalları kullanyorsunuz.Zaten dünya çapında herkes bu ürüne sahip
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> olarak, tüm pazarlama iletişimi faaliyetlerimizi tüketicilerimizle birebir ve şeffaf iletişim kurma yaklaşımımızın bir uzantısı olarak düşünüyoruz. Pazarlama iletişimi faaliyetlerimizin kalbine "mutluluk" kavramını yerleştiriyoruz. Dolayısıyla reklamlarımızla ulaştığımız kitlelere iyims...
Marka
coca cola zero da coca cola özütü var mı
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero’nun içerisinde su, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit ve sodyum sitrat, tatlandırıcı olarak aspartam, asesulfam-K ve sukraloz, koruyucu olarak sodyum benzoat, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka