Böyle bir siteye neden gerek duydunuz?''merak ettim''?

12 Şubat 2014

Merhaba Ömer,

 

Coca-Cola olarak “Merak Ettim” adını verdiğimiz platformu, tüketicilerimizle birebir ve şeffaf iletişim kurma yaklaşımımızın bir uzantısı olarak hayata geçirdik. 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca cola daki asit neden çok az?Şerbetli su gibi artık tadı..
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları asit değil, maden sularında  da doğal olarak bulunan karbondioksit gazıdır. Bu gaz, üründe kabarcıklı etkiyi sağlamak için kullanılır. Üretim sırasında eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır.
İçerik
Coco Cola paslanan bir yeri çabucak temizleniyor içindeki hangi madde yapıyor bunu bizlere zararı olur mu ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın da içinde bir miktar asit bulunur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın asitlik değeri limon, portakal, greyfurt gibi gıdalarla benzer özellik gösterir. Asidik özellik gösteren gıdaların pası temizlemesi doğal bir sonuçtur. Ancak bu bahsi geçen gıdaların tehlikeli olduğu anlamına gelmez.
İçerik
Kol Kola Kampanyasının Bu Haftaki Çekilişi Ne Zaman Yapılacak
Çekilişlerimiz 31 Mayıs tarihine kadar devam edecektir ve bir sonraki çekilişimiz 4 Mart tarihindedir.
Marka
Coca Cola faydalı bir içecek midir? Eğer öyle ise faydaları nelerdir?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak dengeli beslenmenin önemine inanıyoruz. Tüketilen tüm gıda ve içeceklerin kaynağı farketmeksizin kalori alımına katkıda bulunur. Bu nedenle portföyümüzde farklı ihtiyaç ve hayat tarzlarına yönelik 3500’den fazla içecek çeşidi bulunmaktadır. Ürünlerimiz, %85 -% 99 oranında...
İçerik
coca-cola litrelik cam şişelerini tekrardan piyasaya sürecek mi?
Farklı ambalajlarımızı, farklı kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız. Dolayısıyla önümüzdeki dönemlerde farklı ambalajlarımızı siz sevenlerimizin beğenisine sunmaktan mutluluk duyarız.
Marka
coco colayı neden türkçe yazmıyorsunuz?bence adını türkçe yazın.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Türkiye olarak 50. yılımızı kutluyoruz. 50. Yıl reklamımızda da paylaştığımız gibi Türkiye’deki 50.yılımıza özel olarak, ismimizi okunduğu gibi Koka-Kola olarak yazdık.
Marka
coca colanın hiç yararı varmı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, %85 ‘den fazla su içerir. Ferahlatıcı etkisi ile sıvı alımına katkıda bulunabilir.  Portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da, dengeli ve yeterli bir beslenme ve fiziksel aktivite düzeni içinde makul miktarlarda tüketilebilir.
İçerik
coco cola logosu neden kırmızı? kırmızı açlık hissini uyandırdığı için olabilir mi?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın ilk nakliyatı, parlak kırmızı fıçılarla yapıldığı için, günümüzün en sevilen içeceğinin simgesi de kırmızı oldu.
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka