BİR DAHA VESPA KAMPANYASI OLACAK MI ?

08 Şubat 2017

Merhaba Akın,

Kampanyamız 2014 yılında son bulmuştur. Önümüzdeki dönemlerde farklı kampanyalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz. İlginiz için teşekkür ederiz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca cola reklamında çenesi çıkık çocukla oynamak veya tanismak istiyorum mümkün mu?
Üzülerek belirtmek isteriz ki mümkün değil. Tadını çıkar reklam serimiz yurtdışında global odaklı çekilmiştir. Bu yüzden oynayan oyuncular yurt dışındalar.
Marka
Peki ya 350 ml cola kutumuzda Şeker Oranımız nedir Yada Kac adet Küp şeker vardır
Bir bardak (yaklaşık 250 ml) <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da 28 gr. yani yaklaşık olarak 7 küp şeker bulunmaktadır.
İçerik
coca cola dünya haritasında türkiyeyi neden sildi
Söz konusu durum 2012 Londra Olimpiyat’ları sırasında gündeme gelmiştir. Sporseverler tarafından Olimpiyat rozetlerinin takas edildiği Londra Hyde Park ve Olimpiyat Parkı’ndaki rozet takas merkezlerindeki dünya haritasının grafik çizimi nedeniyle böyle bir yanlışlığın yapıldığı doğrudur. Pek çok ...
Kampanyalar
Kutu kola ile cam şişe arasında formül ve tat farkı var mı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir.Gıda ürünlerinin tadı ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Kullandığımız tüm ambalajlarımız ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Tüm gıda ürünlerinde olduğu gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> d...
İçerik
Tuvalet temizlediği doğru mu?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ile tuvalet temizlenebileceği iddiası doğru değildir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, dünyanın 200'den fazla ülkesinde "gıda ürünü olarak" yerel kurum ve kuruluşların onayı ile üretilir ve denetlenir.
İçerik
8 nisan çekiliş sonuçları açıklandı mı
Evet, çekiliş sonuçlarını sitemizden kontrol edebilirsiniz.
Marka
1 lt lik şişede artık çok az co2 var, ilk açıldığında bile çok az kabarcıklanıyor. NEDEN?
Üretim sırasında <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünü piyasaya sürüldüğü ilk günden bu yana karbondioksit gazı kullanım miktarında değişiklik olmamıştır. Tüm gıda maddeleri gibi uygun koşullarda sa...
İçerik
Buradan coca cola kadar tatlı sevgilim Bahar'a onu çok sevdiğimiz söyleyebiliyor muyum ?
Elbette söyleyebilirsin Barış. İstersen biz de söyleyebiliriz: Bahar, bizden duymuş olma ama Barış seni seviyor!
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka