Ben 28 Mayis da cekilise katildim ne zaman aciklanir ?

28 Mayıs 2016

Merhaba Utku,

 

Çekiliş sonuçlarını takiminlakolkola.com adresinden kontrol edebilirsiniz. İlginiz için teşekkür ederiz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
CocaColanın ilk üretimj hangi ülkede ve israile caliştiğiyla ilgili bilgi verebilirmisiniz .
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ilk olarak Amerika Birleşik Devletleri’nde üretilmeye başlanmıştır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi, 129 yıl önce ABD’de kurulmuş olan, % 100’ü halka açık uluslararası bir şirket konumundadır ve dünya coğrafyasında çok çeşitli ekonomik, siyasi ve yönetim şeklinden oluşan birbirinden farklı 206 ülkede...
Kampanyalar
coca cola siselerinin plastik siselerde satılması içindeki asit ile plastiğin etkileşimi oluşmuyor mu sağlığımız için zararları nedir ?
Dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketi olmamızın en önemli nedenlerinden biri kalitemizdir.  Kullandığımız tüm ambalajlar, ulusal ve yerel yönetmeliklere uygundur ve ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur.
İçerik
Cocacola vailya çok güzel neden satışı yaygın değil ... ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Vanilya ürünümüze A 101 mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Marka
Coca Colanın içindeki asit mideye zararı var mıdır?, Günlük ne kadar içilmesini uygun görürsünüz... Mide sağlığı açısından?.
Halk dilinde asit olarak tanımlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal olarak bulunan karbondioksit gazıdır ve gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Üretim sırasında <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir. Ku...
İçerik
coca colanın içinde meyankökü varmış meyankökünü kaynatınca aynı oluyor diyorlar gerçekmi
Hayır. Meyankökü ürünümüze eklenen bir bileşen değildir.
İçerik
Neden fantanın zero yada light icecegini yapmıyorsunuz ? (Şeker hastasıyım )
MErhaba Oktay,   Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını de...
İçerik
Coca Cola'nın içindekiler kısmında "Seker veya fruktoz-glukoz şurubu" yazıyor.Nicin sadece seker değil de doğal olmayan şuruplar da var?
Mısır şurubu olarak da bilinen fruktoz-glikoz şurubu sofra şekeri ile birbirine benzer oranlarda fruktoz ve glikoz içermektedir. Sıvı halde olmasından dolayı kolay kullanımı ve ürünün yapısına uygunluğu nedeniyle gıda üreticilerinin tercih sebebidir. Fruktoz-glikoz şurubu gıda endüstrisinde yaygı...
İçerik
Coca colanın içinde neden karbondioksit bulunuyor ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya ferahlık hissi veren kabarcıklı etkisini sağlamak amacı ile karbondioksit gazı ekliyoruz.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka