Amerika'daki kola, Türkiye'deki kolaya göre neden daha fazla asitli. Bizdeki cola neden daha asitli

14 Ağustos 2016

Merhaba Özgür,

 

Coca-Cola'nın formülü ve üretim süreci tüm dünyada aynıdır. Bu standartizasyon sayesinde dünyanın her yerinde tüketicilerimizin Coca-Cola'dan aynı lezzet almasını garanti etmiş oluruz.         

Halk dilinde asit olarak tanımlanan Coca-Cola kabarcıkları asit değil, maden sularında da doğal bulunan karbondioksit gazıdır. Karbondioksit gazı, gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Üretim sırasında Coca-Cola’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve tüm dünyada her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
coca cola özünün anahtarı gerçektende bir türkün elindemi
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın gizli formülü en çok merak edilen konulardan biridir. Yönetmeliklere uygun olarak <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın içindekiler ambalaj üzerinde yer alır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın gizli formülü ambalaj üzerinde de yazan doğal aroma vericilerdir. Bu doğal aroma vericiler <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'yı <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> yapan, ona lezzetini...
İçerik
Ben Diyarbakır a Bağlı bir Köyle öğretmenlik yapıyorum, köy çocuklarımız için kırtasiye yardımı yapar misiniz :)
Kırmızı Kamyon projemiz 31 Ocak 2016 tarihi itibariyle sona ermiştir.
Kampanyalar
coca cola dünyasının faliyetleri neden durduruldu ve kırmızı kasa sitesi neden kapatılıyor
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Dünyası'nı durdurduk çünkü tüketicilerimize her zaman daha yeni ve farklı deneyimleri sunmak amacıyla <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Dünyası içerisinde yaşatılan marka deneyimini farklı platformlarda, farklı projelerimizde farklı formatlarda tüketicilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> olarak K...
Marka
coca cola depozitolu şişede üretimi yapılıyor mu?
Türkiye’de <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> (200 ml., 250 ml., ve 300 ml.), <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero (300 ml.), Fanta (200 ml., 250ml., ve 300 ml.), ve Sprite (200 ml., 250ml., ve 300 ml.) ürünlerimizde depozitolu şişelerimiz mevcuttur.
Marka
dünyada çok fazla çeşidiniz olmasına rağmen türkiyede çok az çeşidiniz var bunun sebebi türk tüketicisinin seçici olmadığını düşünmenizmidir
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi sizlerle buluşturuyoruz. Bu b...
Marka
Coca Cola her ülkede aynı mı üretiliyor yoksa içerik ve tat farkı var mı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüm dünyada aynı standartlarda ve aynı işlemlerden geçerek üretiliyor. İçerik veya tat olarak bir fark bulunmuyor
İçerik
vucuduna logonuzu yaptırmak istiyorum kazancım ne olur .. teşekkurler
Teklifiniz ve markamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz ancak üzülerek belirmek isteriz ki reklamlarımızla ilgili tüm süreçleri birlikte çalıştığımız ajanslarımız yürütüyor. Dışarıdan gelen teklifleri ne yazık ki kabul edemiyoruz.
Marka
Neden taklit edilemiyor?
Kolalı içecek üreticileri tebliğde belirtilen ürün özellikleri içerisinde farklı kombinasyonlarda üretim yaparak, kendi markalarını oluştururlar. Örneğin ülkemizde kolalı içecekler Türk Gıda Kodeksinin Alkolsüz İçecekler Tebliğine uygun olarak üretilir. Tebliğe göre “su ve kendine özgü aroma madd...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka