Acaba coca cola' yı üretenler de cola içiyorlar mıdır?

30 Eylül 2018

Merhaba Uğur,

Elbette. Türkiye ve dünyadaki bütün çalışanlarımız ve iş ortaklarımız ürünlerimizi güvenle ve severek tüketiyor.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca cola pet şişede tadını neden kaybediyor, ya da bana öyle geliyor?...
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tadı ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Kullandığımız tüm ambalajlarımız ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Tüm gıda ürünlerinde olduğu gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ da uygun koşullarda saklanmalıdır. Böylelikle lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.
İçerik
Kola saça ne yapar
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüketime hazır bir gıda ürünüdür. Başka amaçlarla kullanılmasını tavsiye etmiyoruz.
İçerik
Sise kola, su ve soda nizi satmak idtiyorum dolabinizi nasil alabilirim
Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili size yardımcı olabilecek en yetkili birim Müşteri İletişim Merkezi’mizdir. Müşteri İletişim Merkezi’mize, <a href="tel:08502220224">0 850 222 02 24</a> numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Marka
Kardes olmak reklamindaki kardes kimdir
Brotherly Love reklamımızda oynayan aktör Victor Silvestre’dir.
Marka
Yurt disinda cok uzun suredir visneli cola var turkiyeye neden hala gelmedi? Getirtmeyi dusunuyor musunuz
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendiriyoruz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Cherry ürünümüz şuan Türkiye’de olmama...
Marka
Site olağanüstü, cevaplar harika. Ekibe bayıldım. Oldukça zeki insanlardan kurulmuş olmalı. İlerde bu ekibi tanıyabilecek miyiz?
Güzel yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. ‘’Merak Ettim’’ dediğiniz soruları kocaman bir ekip ve büyük bir keyifle cevaplandırıyoruz. Hazırladığımız videolarımızla da ekip arkadaşlarımızı  sizlerle buluşturuyoruz.<a href=" https://www.youtube.com/MerakEttimTV" target="_blank"> https://www.youtube.com/MerakEttimTV</a> linkinden sizin için...
Marka
Merhaba, bir araştırma için bir litre coca cola fiyatı içerisinde bulunan vergi miktarını öğrenebilir miyim?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> fiyatı içine %8 KDV ve %25 ÖTV dahildir.
Kampanyalar
Coca-Cola'nın üzerinde neden ''Soğuk İçiniz'' yazıyor? Kimse kaynatıp içmez.
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir. Bu nedenle soğuk içilmesini tavsiye ediyoruz.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka