Ürünlerinizde şeker mi yoksa Nişasta bazlı tatlandırıcı mı kullanıyorsunuz ?
10 Nisan 2017
Merhaba Ümit,
Ürün ambalajlarımızda da belirttiğimiz gibi, şeker eklenen ürünlerimizde şeker veya fruktoz/glikoz şurubu kullanmaktayız. Her iki ürünü de ülkemizdeki kamu ve özel sektör kuruluşlarından temin etmekteyiz.
Rekabet mevzuatı uyarınca şirketimizin satış noktalarındaki satış fiyatına müdahale etme yetkisi bulunmamaktadır. Ürünlerimizin tüketici satış fiyatları, satış noktalarımız (bakkal, market, süpermarket vb.) tarafından belirlenmekte ve piyasa şartlarına göre değişiklik gösterebilmektedir.
Portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunarız. Ürünlerimiz ülkemizde Gıda, Tarım ve Hayva...
Öncelikle öneriniz için teşekkür ederiz. Türkiye’de de standart tasarımlar haricinde önemli gün ve etkinler için özel şişe tasarımları yapılmaktadır. Özel tasarım ambalajlarımızı farklı kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız. Önümüzdeki dönemlerde yine bu ti...
Hayır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın icinde su, seker, karbondioksit, renklendirici karamel, fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur. Tüm ürün içeriklerimiz güvenlidir ve ilgili ulusal ve uluslararası kurumlarca kullanımı onaylıdır.