Ürünlerde "Fenilalanin" kullanıyor musunuz, neden?

17 Mart 2014

Merhaba Seçkin,

 

Fenilalanin aspartamın yapı taşıdır. Coca-Cola light ve Coca-Cola Zero ürünlerimizde aspartam kullandığımız için ürün ambalajlarımızın üzerinde “tatlandırıcı içerir” bilgisi yer almaktadır.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coco-Cola nın merkez binası nerededir ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi’nin merkezi Amerika Birleşik Devletleri’nin Georgia eyaletinde Atlanta şehrinde bulunmaktadır.
Kampanyalar
coca cola ana merkezi nerede bulunuyor
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi’nin merkezi Amerika Birleşik Devletleri’nin Georgia eyaletinde Atlanta şehrinde bulunmaktadır.  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi Türkiye’de <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Meşrubat Pazarlama Danışmanlık San. Tic. A.Ş. (<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Türkiye) tarafından temsil edilmektedir. Markalarımızın üretim, satış ve dağıtım soruml...
Kampanyalar
Coca Cola Türkiye'nin tedarik zinciri uygulamaları istatistiksel değerler ve maliyet yönetimi açısından nasıl sonuçlar vermiştir?
Türkiye'de markalarımızın üretim, dağıtım ve satış sorumluluğunu üstlenen şişeleyici ortağımız <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek Şirketi'ne ait finansal bilgilere de www.cci.com.tr internet adresinden ulaşabilirsiniz.
Kampanyalar
sarılınca cola veren makinalarınızı türkeyeyede gelecekmi cc yi çook seviyorum
Öncelikle çok teşekkür ederiz. Pazarlama kampanyalarımız dahilinde, dönemsel olarak Türkiye’de de benzer uygulamalar gerçekleştirmekteyiz. Örneğin Sevgililer Günü dönemine özel 2013 yılında hayata geçirdiğimiz Sesli Sevgi Makinesi aktivasyonumuz. Bkz:<a href=" http://www.youtube.com/watch?v=SlGsTNU7Luw" target="_blank"> http://www.youtube.com/watch?v=SlGsTNU7Luw</a>
Marka
İshal olunca neden kola iç diyorlar?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın ishal (diyare) üzerne yapılmış bilimsel br çalışması bulunmamaktadır.
İçerik
“Coca-Cola’nız bizden, yemeğin tadını çıkarmak sizden!” kampanyası neden başlatıldı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak markalarımıza farklı dönemlerde, farklı reklam ve pazarlama çalışmaları yapmaktayız. “<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nız bizden, yemeğin tadını çıkarmak sizden!” kampanyamız da bunlardan bir tanesi. Sofrada her yemeğin, yanında <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ile daha keyifli hale geldiğine inanıyor ve sizleri dai...
Marka
Merhabalar ben sakaryadan aykut billboard uyeliginiz varmi acaba gunluk olarak arac kulanmaktayim billboard icin kayit aliyormusunuz
Reklam faaliyetlerimizi öncelikli olarak kendi bünyemizdeki araçlarla yürütüyoruz. Bu nedenle şuan için talebinizi olumlu değerlendiremediğimizi üzülerek belirtmek isteriz.
Marka
cola'nın tadı neden eskisi gibi değil ?
1886’dan bu yana <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> aynı standartlarda üretilir. Tüm gıda maddeleri gibi uygun şartlarda saklandığında, son kullanma tarihine kadar lezzetini ilk günkü gibi korur.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka