Şirkette Coca Cola içiyormusunuz çalışanlar olarak?

20 Ocak 2018

Merhaba Batuhan,

Türkiye ve dünyadaki bütün çalışanlarımız ve iş ortaklarımız ürünlerimizi güvenle ve severek tüketiyor.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca colanin sagliga zararli oldugunu dusunuyorum coca colanin sagliga etkisi hakkinda ne dusundugunuzu ogrenebilir miyim?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> da dahil olmak üzere portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğ...
İçerik
Daha çok sevmeme rağmen Fanta'nın şeker içeriği yüzünden tüketemiyorum. Fanta Zero Türkiye'ye gelecek mi? Gelecekse ne zaman?
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı piyasa araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendiriyoruz. D...
Marka
Biraz saçma olabilir ama yabancı ülkelerde burger kingde içeçekler coca cola neden türkiyedeki burger kingde coca cola değil?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> şirketi olarak Türkiye’deki pek çok farklı restaurant zinciri ile satış sözleşmemiz bulunuyor. Burger King ile bir satiş sözleşmemiz bulunmadiği için <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünleri satilmiyor.
Marka
Şişe fanta (200 ml) fiyatı ne kadar üstünde 1 tl yazmasına rağmen +depozitolu diyerekten ekstra ücret alıyorlar merak ettim?
Rekabet mevzuatı uyarınca şirketimizin satış noktalarındaki satış fiyatına müdahale etme yetkisi bulunmamaktadır. Ürünlerimizin tüketici satış fiyatları, satış noktalarımız (bakkal, market, süpermarket vb.) tarafından belirlenmekte ve piyasa şartlarına göre değişiklik gösterebilmektedir.
Marka
merhabalar coca colanın kalitesinin düştüğüne inanıyorum yani önceden 2 bardak içip dolaba koyduğumda sabah koladan aynı tadı alabiliyodum
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 1886'dan bu yana aynı standartlarda üretilir ve aynı şekilde baloncuklu etkiyi vermesi için  eklenen karbondioksit gazı da belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılır.  Gazlı ürünler açıldıktan sonra ürünün tadındaki değişiklik karbondioksit gazındaki aza...
İçerik
bir daha nezaman çekiliş olucak
Bir sonraki forma çekilişimiz 21 Aralık’ta gerçekleştirilecektir.
Marka
Türkiye dışındaki ve Türkiye'de satılan Coca Cola'larda lezzet farkı olduğu iddia ediliyor. Sizce böyle bir durum söz konusu mu?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüm dünyada aynı standartlarda geçerek üretiliyor. İçerik veya tat olarak bir fark bulunmuyor.
İçerik
Coca cola içinde böcek var mı ? Ve kazandığınız paraları israil'e mi veriyorsunuz ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek yoktur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya kendine özgü rengini veren “renklendirici karamel”dir.  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek olmadığını gösteren raporu aşağıda inceleyebilir aynı zamanda<a href=" http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/" target="_blank"> http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/</a> linkinden de detaylı bilgiye ve ek raporlar...
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka