Sekersiz ve tatlandiricsiz bir kola yapmayi dusunuyormusunuz. Ya da boyle bir seyi denememizin yolu var mi
25 Temmuz 2016
Merhaba Furkan,
Ürünlerimizi geliştirirken genel tüketici tercihlerin göz önünde bulundurarak mümkün olduğunca çok seçenek sunmaya gayret ediyoruz. Şu an için üretim planlarımızda bahsi geçen özellikte ürün bulunmamaktadır.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın pH’ı yaklaşık olarak 2.5’tir.<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içindeki asit miktarı, günlük hayatta tükettiğimiz limon, portakal, greyfurt gibi birçok gıdada bulunan asitle benzer özellik gösterir. Midemiz, çok çeşitli yiyecek ve içeceğin sindirimini kontrol altında tutacak ve pH (asitlik) dengesini k...
Öncelikle ilginize çok teşekkür ederiz. Freestyle sistemi şu anda pilot olarak kurulduğundan sadece İstanbul’da yer almakta ancak önümüzdeki dönem planları kapsamında farklı illerimizde de yer alması konusu değerlendirilmektedir.
İsim önerisi, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı bulan Eczacı Dr. John Pemberton’ın muhasebecisi Frank Robinson’a aittir. Bu öneriyi iki “C” harfinin yan yana ve reklam faaliyetlerinde estetik duracağını ve kendine özgü etkili ve çarpıcı bir stilinin olacağını düşünerek yapmıştır.
http://coca-colafabrikasi.com web adresinden online fabrika turumuza katılarak üretim süreçlerimiz hakkında detaylı bilgi edinebilir veya üretim videomuzu izleyebilirsiniz.
Fabrikalarımızı yerinde ziyaret etmek isterseniz<a href=" http://coca-colafabrikasi.com" target="_blank"> http://coca-colafabrikasi.com</a> web adresindeki formu doldurabilir ya da Coc...