Neden soğuk içelim kaynatarak içsel olmazmıki

02 Ekim 2014

Merhaba Erdal,

 

Coca-Cola kendine özgün tadı ile tüketime hazır bir gıda ürünüdür. Coca-Cola, ambalajında da belirtildiği gibi soğuk içilmesi tavsiye edilir. Coca-Cola'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca coların sırrını bilen 3 kişi olduğu söyleniyor bu bilginin doğruluk payı varmı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın orjinal formülü Atlanta’daki müzemizde saklanmaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın gizli formülü ambalaj üzerinde de yazan doğal aroma vericilerdir. Bu doğal aroma vericiler <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya özgün tadını verir. 128 yıldır gizli formülümüzü başarılı şekilde saklayabilmemizin nedeni detayları paylaşmad...
Kampanyalar
coca-cola nın içerisinde böcek ve türevleri var mı
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da böcek bulunmaz.<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde ambalajların üzerinde de yazdığı gibi su, şeker veya fruktoz-glukoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da böcek olmadığını gösteren r...
İçerik
ABD de kola biraz açılmış yani şekeri azmış doğrumu
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüm dünyada aynı tada sahiptir. Amerika’da da şeker miktarı üzerinde bir değişiklik yapılmamıştır.
İçerik
neden 2.5 litre kolanın asidi hemen kaçıyor ?
Merhaba Olcay,   Halk dilinde asit olarak tanımlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Gazlı ürünlerde, ürüne sıvı hale getirilerek eklenen karbondioksit gazı ürün açıldığında gaz fazına dönüşerek hava ile karışmaya başlar. Bu nedenle ...
İçerik
ben çekilişe bugun katıldım ne zaman cıkıp cıkmadıgını ogrenebilirim
Bir sonraki çekilişimiz 29 Nisan tarihindedir. Çekiliş sonuçlarını bir sonraki günden itibaren sitemizden kontrol edebilirsiniz.
Marka
renkli kutuların ilk olarak lgbt destek için ortaya çıktığı doğru mu
Renkli <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> kutuları, ilk olarak 2014 yılının sonunda Avusturalya’da “Yazını Renklendir”  adlı kampanya kapsamında hayata geçirilmiş olup Türkiye’de de, yine bu  kampanya kapsamında, “Aç Bi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İç. Yazını renklendir” sloganı ile sevenlerimizin beğenisine sunulmuştur.
Marka
coca colanın sahibi türk müdür?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi %100 halka açık bir şirkettir. New York borsasında işlem gören şirketimizin hisseleri yatırımcılar tarafından alınıp, satılabilmektedir. Dolayısı ile <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tek bir sahibi bulunmamaktadır. Bugün şirketin 230 binin üzerinde hissedarı bulunmaktadır.
Kampanyalar
Coca cola coca adlı böcekten yapılıyor denmekte doğrumu acaba?
Hayır, doğru değil. Bu söylenti, bazı endüstrilerde Cochineal böceğinden elde edilen bir bileşenin renklendirici olarak kullanılmasından kaynaklanıyor olabilir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da ise renklendirici olarak karamel kullanılıyor. İlgili raporu aşağıda inceleyebilirsiniz.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka