Neden sadece seker kullanmak yerine bazi urunlerinizde glikoz ve fruktoz kullaniyorsunuz?

03 Ocak 2018

Merhaba Yusuf,

Genellikle mısır şurubu olarak da bilinen fruktoz-glukoz şurubu, içecek ve yiyeceklere tatlılık katmak amacıyla gıda endüstrisinde yaygın olarak kullanılır. Fruktoz-glukoz şurubunun gıdalarda kullanımı güvenli olmakla birlikte yerel ve ulusal sağlık otoriteleri tarafından onaylıdır. İçecek endüstrisinde de genellikle kullanılan fruktoz-glukoz şurubu sofra şekerine benzer yapıdadır ve sofra şekeri ile aynı kaloriye sahiptir. Şeker gibi, fruktoz-glukoz şurubu da kararında tüketilebilir. Ancak çok fazla fruktoz-glukoz şurubu tüketmek kimse için faydalı değildir. Bütün yiyecek ve içecekler gibi fruktoz-glukoz şurubu içeren meşrubatlar da aşırıya kaçmadan tüketildikleri müddetçe dengeli bir yaşam tarzının parçası olarak tüketilebilir.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
AMERİKADAKİ ANA ŞİRKETİNİZİN SAHİBİ KİM ? YÖNETİM KURULUNDA KİMLER VAR?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi %100 halka açık bir şirkettir. New York borsasında işlem gören şirketimizin hisseleri yatırımcılar tarafından alınıp, satılabilmektedir. Dolayısı ile <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tek bir sahibi bulunmamaktadır. Bugün şirketin 230 binin üzerinde hissedarı bulunmaktadır. Şirketimizin Yönetim Ku...
Kampanyalar
kolanın içinde domuz yağı oldugunu herkes söyler ne kadar doğruluk payı var yada içinde hayvansal gıdalar kullanılır mı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içinde domuz yağı bulunmaz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde hayvansal bir içerik de bulunmaz.   <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
İçerik
2 yil once kirazli vanilyali ve misket limonlu kola almistim fakat simdi yok urunler ulkemizde daha cok yaygin olamaz mi?
Üzülerek belirtmek isteriz ki, bu ürünlerimiz için Türkiye'de satılmamaktadır. Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleşti...
Marka
benim demek istediğim ilerde çocuk sahibi olmada zor olduğunu söylüyorlar. ben onu soruyorum ilerde böyle bir sorunla karşılaş miyim ?
Eczacı Dr. John Pemberton, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'yı 1886 yılında ferahlatıcı bir içecek olarak üretmiştir. Hiçbir içecek veya yiyeceğin kısırlığa sebep olduğu kanıtlanmamıştır. Kısırlık birçok sebebi olabilen karmaşık tıbbi bir durumdur. Kısırlık nedenleri ve tedavisi ile ilgili hekime danışılmasını öneririz.
İçerik
Bu hafta hangi gün çekilecek kol kola
Bir sonraki çekilişimiz 24 Mayıs tarihinde gerçekleştirilecektir.
Marka
neden coca cola ismi?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, onu üreten eczacı Dr. John Pemberton’ın muhasebecisi Frank Robinson’ın isim önerisidir. Bu öneriyi 2 C harfinin yan yana ve reklam faaliyetlerinde estetik duracağını düşünerek yapmıştır. Mr. Robinson aynı zamanda bu yeni ürünün kendine özgü etkili ve çarpıcı bir stilinin de olmasını ar...
Marka
Taylor swift in Türkiye'de büyük bir hayran kitlesi olmasına rağmen neden getiriyorsunuz? istek de çok fazla. Lütfen bize yardım edin :(
Öncelikle mesajınız için teşekkür ederiz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak destek vereceğimiz projeleri markalarımızın yıllık iletişim faaliyetleri doğrultusunda, lokal olarak, uzun dönemli iletişim platformları kurmak ve bu platformların sürekliliğini sağlamak hedefiyle planlıyoruz. Bu nedenle <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>...
Marka
Coca Cola'nın sahibi kimdir ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi %100 halka açık bir şirkettir. New York borsasında işlem gören şirketimizin hisseleri yatırımcılar tarafından alınıp, satılabilmektedir. Dolayısı ile <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tek bir sahibi bulunmamaktadır. Bugün şirketin 230 binin üzerinde hissedarı bulunmaktadır.
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka